Stuki w wale

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Stuki w wale

Post autor: kurpiu »

Moze jestem przewrazliwiony ale pytam. Dzisiaj lezac pod autem ogladalem wal napedowy i lekko nim krecac slychac stukanie. Dzwiek jest miedzy skrzynia a podpora. Ani to skrzynia ani podpora Luzow nie widac zadnych. Jakies pomysly??
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Chyba każde stare quattro to ma. Ja kiedyś w S4 uparłem się żeby to wyeliminować. Wymieniłem podpore wału, usztywniłem mocowanie dyfra, potem była wymiana skrzyni, przegubów, potem wleciał inny wał, nowe sprzęgło i chuuj wielki. Nadal to samo.
Nie wymieniłem tylko dyfra i koła dwumasowego. W RS-ie też są stukniecia przy zmianach biegów, z tym że są delikatniejsze, więc temat odpuszczam.
arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

stuki w wale

Post autor: arek »

to jest normalne
cztery kółka
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

najlepiej rozebrać cały napęd. ja teraz każdą rzecz rozkręcam i sprawdzam ;-)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

normalne w małych ilościach, jak jest dużo to torsen mocniej zużyty,
różnice widać szczególnie jak łapie się za koniec (bez wału) ręką nową skrzynie i używaną 100 , 200 i więcej tyś km.
Jak odbierałem nowe skrzynie to luz kilka 2-3 mm, a jak dawałem stare do roboty to luz 8-16mm
Obrazek
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Ludzie nowe Q z salonow biora i narzekaja na jakise stuki itp. Ten typ tak chyba niestety ma ;-)
Obrazek
ODPOWIEDZ