A6 2.7T Quattro by Yakuza

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Barton66
Posty: 351
Rejestracja: 2012-03-06, 17:10
Lokalizacja: PO/FG
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Barton66 »

A te 700hp to jeździ po zakrętach też czy tylko prosto?
Michał S4
Posty: 148
Rejestracja: 2012-08-15, 08:32
Lokalizacja: Piątnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Michał S4 »

GreenApple pisze:Na GT28R to robisz 300z małym+. Przy dwóch to 550-580 to max..
zartow sobie nie rob :-)

Barton66 pisze:A te 700hp to jeździ po zakrętach też czy tylko prosto?
nie, w stodole tylko stoi na klepisku i czasem z lawety zjezzda na rolki

tyrkal pisze:
Michał S4 pisze:robil i to nie jeden
Dlaczego te projekty sa nie opisane nigdzie ?
Chyba, ze mnie cos omineło? :-P
Można jakies info : kto? ile hp? jakie podzespoły? chociaz na priv :)
jedna od Gto w De, druga Bola.
GreenApple
Posty: 16
Rejestracja: 2012-11-18, 21:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GreenApple »

Nie robię sobie GT28R to w rzeczywistości GT2560 Z mapy kompresora wyraźnie widać wydajność. W 1.8T z GT28RS wyszło 320 a w 300zx na 2xGT28R 480 chociaż tu kolektory wydechowe już blokowały. Zawsze jest tak że jedna turbina daje moc X ale dwie takie dają trochę mniej niż 2*X
Michał S4
Posty: 148
Rejestracja: 2012-08-15, 08:32
Lokalizacja: Piątnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Michał S4 »

my tu o 2871R :) twoja to potocznie chyba gt28rs :)
GreenApple
Posty: 16
Rejestracja: 2012-11-18, 21:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GreenApple »

Cały czas piszę o poczciwej GT28R model niżej od GT28RS :lol:
Michał S4
Posty: 148
Rejestracja: 2012-08-15, 08:32
Lokalizacja: Piątnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Michał S4 »

ta, faktycznie pomieszalem, ty masz takie jak aw69 mial na poczatku, tam moze bedzie z 500, moze deko wiecej. Kazdy se cos dodal, ujal i wyszlo jak wyszlo, nie mniej jednak mi chodzilo o 2871 :). Te co masz, moim zdaniem szkoda na nie kasy, wiecej mozna naruchac z k04 z rs6 :)
GreenApple
Posty: 16
Rejestracja: 2012-11-18, 21:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GreenApple »

Tylko te leżały na półce :mrgreen: Poza tym dużo ponad 500 nie ma co robić na seryjnym dole. Głowice będą od 2.8 tylko nie mam info co z wałkami. :-(
Michał S4
Posty: 148
Rejestracja: 2012-08-15, 08:32
Lokalizacja: Piątnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Michał S4 »

zostaw te z 2,8.
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Wałki w 2,8 są dobre ssący jest inny
wkładaj z 2560 będzie dobrze
GreenApple
Posty: 16
Rejestracja: 2012-11-18, 21:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GreenApple »

Tak myślałem że wałki z wolnossaka będą miały dłuższe czasy i będzie to upgrade do serii.
Czy są gdzieś dostępne uszczelki pod głowicę jakieś tuningowe bo Cometic nic nie robi.
Szukam też ARP skręcenia.
Michał S4
Posty: 148
Rejestracja: 2012-08-15, 08:32
Lokalizacja: Piątnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Michał S4 »

bolo-s4 pisze:wkładaj z 2560 będzie dobrze
co??
GreenApple pisze:Szukam też ARP skręcenia.
wloz nowe, seryjne szpilki :)
GreenApple pisze:Czy są gdzieś dostępne uszczelki pod głowicę jakieś tuningowe bo Cometic nic nie robi.
z tego co kojaze to nie ma :)


Słuchaj Krzycha :mrgreen:
http://www.grapheine.com/bombaytv/websi ... 678f7.html
Ostatnio zmieniony 2012-12-29, 20:23 przez Michał S4, łącznie zmieniany 1 raz.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

buahahahhahaa :D
Obrazek
GreenApple
Posty: 16
Rejestracja: 2012-11-18, 21:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GreenApple »

To co z tymi wałkami.W japońcach to sie dobrze orientuję ale tu jestem zielony jeżeli chodzi o ori części z różnych silników.
marko
Posty: 205
Rejestracja: 2011-11-30, 23:12
Lokalizacja: niemcy
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marko »

Wujek dobra rada :shock:
Awatar użytkownika
pietro5
Posty: 285
Rejestracja: 2011-04-22, 17:11
Lokalizacja: Bydg./DK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pietro5 »

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ODPOWIEDZ