Problem z pompa paliwa

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Problem z pompa paliwa

Post autor: kurpiu »

Hej mam problem z pompa paliwa. Pacjent to gole vr6 turbo kazda wloznona pompa do baku dziala 10 minut nowy czy uzywana znaczenia niema. Trzyma cisnienie 10 minut przy jezdzie zaczyna rzezic i cisnienie spada do 1 bara. Wymienilem juz regulator cis paliwa przewody od pomy do listwy filtr paliwa wszystko nowe. Sprawdzana na czterech pompach na kazdej robi sie tak samo.Zasilanie pompy w prad od 13.5V pelen bak paliwa. Jakies inne pomysly??
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

Moze "swirl (surge) tank" by pomogl plus dobry, duzy filtr paliwa?
Albo przy pelnym bucie łapie powietrze albo syf.
Jaka pompa i ile barów na regulatorze?
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Regulator 4 bary pompy to tak walbro 255l boch 040 i dwie seryjne na kazdej jest to samo. Mowisz ze przy zaciaganiu syfu moze tak byc bo mi juz pomyslow brakuje. Za krazdym razem jest tak samo pompa chodzi ok z 10 minut pozniej zaczyna wyc i gubi cis. Zgasze auto na jakies 10 minut i jest wszystko wporzadku. Auto pochodzi z 10 minut i jest tak samo masakra jakas.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

sprawdz czy jakis przewód nie jest zagięty
Obrazek
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Wszystkie przewody nowe 10mm sr wew. Bosch zmarl przelozylem do drugiego auta i jest to samo.
Awatar użytkownika
tyrkal
Posty: 148
Rejestracja: 2012-01-13, 20:31
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: tyrkal »

Myslalem, ze moze jeszcze regulator cisnienia ale chyba nie...
Jesli w drugim samochodzie jest tak samo, to bedzie to kwestia złego montazu,
pompie brakuje paliwa moim zdaniem, po zastosowaniu surge tank problem powinien zniknac.
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Pompa zatopiona po przewody w paliwie.
Arthur
Posty: 72
Rejestracja: 2012-11-05, 13:48
Lokalizacja: krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Arthur »

moze problem jest z samym paliwem
Norbi
Posty: 1037
Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Norbi »

Przewody zasilające nie są za cienkie (spadek napięcia, przy dużym obciążeniu), albo przekaźnik ma już wypalone, zużyte styki i po rozgrzaniu powoli zaczyna rozłączać obwód i to by mi tu pasowało.
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Przewody nowe 10mm sr wew pompa podpieta na ktrotko do aku jest to samo
ODPOWIEDZ