jak źle zamontujesz to po rozgrzaniu zacznie Ci walić o budę i wtedy jest tragedia. Profi montaż i w środku jest ok bez względu czy zimny czy gorący. Na zewnarz brzmi zajebiście.Jachyr pisze:Dzieki skalar. W sumie z tego co slychac to na zewnatrz zdecydowanie jest glosniej niz bez katow. A powiedz jak to jest odczowalne ze srodka?? Glownie chodzi mi o trase 120-140 bo po miescie to moze mruczec ale w trasie lubie cisze i spokoj.skalarx pisze:na pierwszej stronie wątku na samym dole jest mój. Nie kręcony za wysoko, ale coś tam słychać.
Układy wydechowe dla 2,7 bi
Jak go założyłem to zajebisty dzwięk. Do śmigania po mieście bajka lub krótkich odcinkach bajka. Przejechałem sie do Warny i błagałem nosba żeby mi oddał ori...Jachyr pisze:Dzieki skalar. W sumie z tego co slychac to na zewnatrz zdecydowanie jest glosniej niz bez katow. A powiedz jak to jest odczowalne ze srodka?? Glownie chodzi mi o trase 120-140 bo po miescie to moze mruczec ale w trasie lubie cisze i spokoj.skalarx pisze:na pierwszej stronie wątku na samym dole jest mój. Nie kręcony za wysoko, ale coś tam słychać.
Widze opinie podzielone jak dawniej niemcy murem berlinskim...:D wiem ze przy checi modow na 400+ bede musial zmienic caly wydech ale tak jak pisalem chcial bym aby nie bylo to uciazliwe w trasach bo czasami latam Nl-Pl a 10 godzin trasy z ,,buczeniem" to glowa wysiadzie na granicy z Niemcami:) szukalem na youtube jak chodzi Miltek i ogolem po filmach nie widach jakiejs znaczacej roznicy dlatego wole pytac o subiektywne odczucia na zywo. Chyba ze zna ktos jakas alternatywe?? Dzieki z gory. Pzdrawiam:)
			
			
									
						
										
						a ja jestem ze swojego wydechu zadowolony.. nie męczy w trasie, a jestem na to uczulony.
http://www.youtube.com/watch?v=Wgv5_5GPQuI
ps. prezentacja filmu z zjebana sprężarką ( wtedy nie wiedziałem, że pada
  ( wtedy nie wiedziałem, że pada  )
  )
			
			
									
						
										
						http://www.youtube.com/watch?v=Wgv5_5GPQuI
ps. prezentacja filmu z zjebana sprężarką
 ( wtedy nie wiedziałem, że pada
  ( wtedy nie wiedziałem, że pada  )
  )a tam zaraz pada - przyznaj się ze miałeś wtedy kompresor :)
seria bez katów i precatów i tak mi się bedzie najbardziej podobać
http://www.youtube.com/watch?v=e7x-fJf12G8&feature=plcp
			
			
									
						
							seria bez katów i precatów i tak mi się bedzie najbardziej podobać
http://www.youtube.com/watch?v=e7x-fJf12G8&feature=plcp
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
			
						Tak widzialem juz te poprzednie filmy i na zewnatrz jest fajnie i mruczy podobnie jak teraz u mnie bez katow, ale zalezy mi na tym aby w srodku nie bylo to uciazliwe. Owszem jak juz pisalem mruczec moze Wrecz wskazane ale bez przesady ze radiem bedzie trzeba zagluszac. Tak jak obecnie jest bez katow jest perfekt i jak zroilo by sie nawet ciut glosniej to nie ma problemu.skalarx pisze:I takim kompromisem jest wydech od RS4Jachyr pisze:Ok dzieku buba za wyjasnienie. Bede musial w takim razie wybrac jakis kompromis. Co prawda takie trasy jak napisalem wyzej to max 3-4 razy w roku ale mimo wszystko. Bede szukac dalej. Pozdrokwi
Skalar wlasnie przeszlo mi to przez mysl, tylko nie wiedzialem czy ogarnie.
Coval slychac bylo dosc mocno swist jak kompresor a nie turbawka:P wiec miala dosc faktycznie a na jakim bylo to wydechu?? bo pomimo przeciagu calkiem sympatycznie i w srodku zapewne tez bez przesady jak piszesz a o to glownie mi chodzi.
Bracus wiem tak mam teraz film jest u gory i jest perfekt, ale przy 400+ seria raczej nie ogarnie chyba ze jak skalar napisal rs4
2,75 dp , reszta cale na 2 duzych puszkachJachyr pisze:Coval slychac bylo dosc mocno swist jak kompresor a nie turbawka:P wiec miala dosc faktycznie a na jakim bylo to wydechu?? bo pomimo przeciagu calkiem sympatycznie i w srodku zapewne tez bez przesady jak piszesz a o to glownie mi chodzi.
tutaj masz więcej info opisane viewtopic.php?t=2257&postdays=0&postorder=asc&start=45
jak będziesz w wawie zapraszam na odsłuch





