Moderatorzy:  buba , Mod-Team 
			
		
		
			
				
																			
								zaprzal 							 
									
		Posty:  18 Rejestracja:  2010-02-09, 23:08Lokalizacja:  Białystok
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: zaprzal  2012-10-26, 23:35 
			
			
			
			
			
myślę, ze przy dopieszczonej mechanice, tak jak u Żaby, będzie można zrobić więcej ;)
ps. te hybrydy z linku maja kola kompresji z którejś k03 1.8t, nie są to k04 (przynajmniej tak powiedział mi właściciel)
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Kywak 							 
									
		Posty:  6 Rejestracja:  2012-04-05, 00:41Lokalizacja:  Katowice
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Kywak  2012-10-27, 15:10 
			
			
			
			
			Damian, przerażasz mnie z tempem pracy - pozytywnie oczywiście ! Aż chyba przyjadę sobie pooglądać :D
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								SID 							 
									
		Posty:  4747 Rejestracja:  2010-01-27, 18:39Tytuł użytkownika:  4 x TurboLokalizacja:  RzeszówPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: SID  2012-10-27, 20:49 
			
			
			
			
			w A3 i A4 w wersji 180ps były właśnie K04 czy też K03 z większymi wirnikami.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								covall 							 
									
		Posty:  229 Rejestracja:  2012-04-17, 07:58Lokalizacja:  PolskaPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: covall  2012-10-27, 21:03 
			
			
			
			
			SID pisze: w A3 i A4 w wersji 180ps były właśnie K04 czy też K03 z większymi wirnikami.
K04 były w s3, leon cupra r, silnik amk bam
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Majkel 							 
									
		Posty:  41 Rejestracja:  2012-01-08, 16:41Lokalizacja:  podlasiePłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Majkel  2012-10-27, 21:12 
			
			
			
			
			SID pisze: w A3 i A4 w wersji 180ps były właśnie K04 czy też K03 z większymi wirnikami. 
Było jeszcze K03(s?) (k03-0073) w Audi 1.8T BEX 190KM 
06B 145 703 B   
06B 145 703 BX   
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								zabba88 							 
									
		Posty:  153 Rejestracja:  2011-11-14, 09:05Lokalizacja:  zabrzePłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: zabba88  2012-10-28, 22:40 
			
			
			
			
			Sobota okazala sie udana i sprawnie poszlo mi skladanie motorowni do kupy:)
Zostalo:
- wsadzic listwe z wtryskami
-zrobic mocowanie chlodniczki oleju+zaluc weze
- wsadzic motor do ramy
- doloty+IC
-2x DP
-strojenie
I kilka fotek
Turbiny on board
Miski po piaskowaniu
Montaz obu misek
Silnik prawie poskladany
Podstawka z mocal-a on board
Sprzeglo na miejscu
Silnik uzbrojony w wiazke el+zlaczony ze skrzynia
Frog Racing
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								ADI 							 
									
		Posty:  310 Rejestracja:  2011-11-16, 17:43Lokalizacja:  OstrołękaPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: ADI  2012-10-29, 04:57 
			
			
			
			
			ta zólta poduszka z przodu to orginał czy wzmacniana jakas ?
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Flyer 							 
						Moderator 			
		Posty:  1651 Rejestracja:  2010-04-26, 16:48Lokalizacja:  WarszawaPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: Flyer  2012-10-29, 10:39 
			
			
			
			
			przy wiekszych mocach ten odbojnik przedni kleka?
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								zabba88 							 
									
		Posty:  153 Rejestracja:  2011-11-14, 09:05Lokalizacja:  zabrzePłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: zabba88  2012-10-29, 11:35 
			
			
			
			
			Od strzelania ze sprzegla kleka+odgina sie mocowanie w pasie przednim:)
			
			
									
						
							Frog Racing
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								buba 							 
									
		Posty:  4155 Rejestracja:  2010-09-21, 10:19Lokalizacja:  WarszawaPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: buba  2012-10-29, 12:18 
			
			
			
			
			Przymierzam się do wyjęcia silnika i wysmarowanie komory megłariusem  
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								aw69 							 
									
		Posty:  1494 Rejestracja:  2010-01-27, 21:04Lokalizacja:  ZambrówPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: aw69  2012-10-29, 12:48 
			
			
			
			
			jakibys ten odbojnik nie dał to i tak sie ujebie i tak....mialem rózne przerózne i nic nie wytrzymywało niestety, Jedynym lekarstwem jest przerobienie w pasie przednim tej blachy
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								zabba88 							 
									
		Posty:  153 Rejestracja:  2011-11-14, 09:05Lokalizacja:  zabrzePłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: zabba88  2012-10-29, 16:03 
			
			
			
			
			aw69 , Wiem:) Ale zeby strzelac ze sprzegla to trzeba inne niz obecnie. To sie kpl. nie nadaje do tego. Ma poprostu przenies Nm podczas dynamicznej jazdy 
[ Dodano : 2012-10-29, 22:17 
Silnik w komorze+podlaczone el.
przespawywanie boczkow w IC
[ Dodano : 2012-11-04, 12:34 
wtryski 440
mocowanie IC
orurowanie 
czujnik temp zew.
IC zamocowany
Pozostalo:
-2xDP
-mocowanie chlodniczki oleju+weze
-strojenie
Frog Racing
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								SID 							 
									
		Posty:  4747 Rejestracja:  2010-01-27, 18:39Tytuł użytkownika:  4 x TurboLokalizacja:  RzeszówPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: SID  2012-11-06, 20:17 
			
			
			
			
			... i wyciągnięcie silnika aby sprawdzić kolektory wydechowe w poszukiwaniu pęknięć płaszcza wewnątrz nich  
tak wygląda wirnik wydechowy z turbo tego auta, wg mnie tam coś wpadło a w S4 często pęka płaszcz wewnątrz kolektora i okruchy uszkadzają wirnik turbiny.
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								zabba88 							 
									
		Posty:  153 Rejestracja:  2011-11-14, 09:05Lokalizacja:  zabrzePłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: zabba88  2012-11-06, 21:42 
			
			
			
			
			Jutro szarpie motor. Ogladalem je powierzchownie, ale jak widac cos przeoczylem:) Szlak mnie trafii tym bardziej ze malo czasu na swoje auto
			
			
									
						
							Frog Racing
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								buba 							 
									
		Posty:  4155 Rejestracja:  2010-09-21, 10:19Lokalizacja:  WarszawaPłeć:  
				Kontakt: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Post 
					 
								autor: buba  2012-11-06, 21:51 
			
			
			
			
			ło kurfa, urwało się coś???