Sprężyny zawieszenia Eibah Pro-kit

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Sprężyny zawieszenia Eibah Pro-kit

Post autor: skalarx »

Koledzy, montował ktoś coś takiego do esy na seryjne amory?
Obniża coś czy nic? Z opisu wynika, że przy seryjnym obniżeniu czyli jak w esie -20, nie powinno się za bardzo obniżyć :?:


http://www.eibach.pl/eibach-audi-a-4-(8 ... i-309.html
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

ja mam w skorupie sprężyny H&R na seryjnych amorach, bardzo przyjemne wrażenia wzgl serii ale dalej daleko temu do gwintu,
uważam że to najlepszy kompromis wzgl. serii jeśli kogoś nie stać na zawias markowy.
Masz różne sprężyny ktore obniżają wzgl. serii S4 o 10-50mm
Obrazek
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

SID pisze:ja mam w skorupie sprężyny H&R na seryjnych amorach, bardzo przyjemne wrażenia wzgl serii ale dalej daleko temu do gwintu,
uważam że to najlepszy kompromis wzgl. serii jeśli kogoś nie stać na zawias markowy.
Masz różne sprężyny ktore obniżają wzgl. serii S4 o 10-50mm
Sęk w tym, że jak nie chcę obniżać. Te sprężyny mają niby -20, ale przy seryjnym obniżeniu jak w esie nie powinny nic obniżyć. A z tego co wiem, H&R ma tylko obniżające.

Chodzi o to, jak się ten zestaw zachowuje. Ewentualnie jakaś propozycja na nie obniżające nowe sprężyny opócz serii :?:
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

ja mam eibachy. po założeniu auto usiadło bardzo
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

buba pisze:ja mam eibachy. po założeniu auto usiadło bardzo
wrzuć jakąś fotę jak masz. Napewno te same? Bo są jeszcze sportline -50, to zgodzę się że siedzi. Te mają -20. Czerowne czy czarne?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

mam czarne.

Zwykłe zawieszenie A4 to 0mm
Seryjne sprężyny S4 to -20mm
Te są też -20mm
czyli wychodzi na to że auto siada -40mm

tak mi się wydaje. LCQ miał też chyba eibachy założone to może się wypowie jak u niego wyglądało

zdjęcia później
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

buba pisze:mam czarne.

Zwykłe zawieszenie A4 to 0mm
Seryjne sprężyny S4 to -20mm
Te są też -20mm
czyli wychodzi na to że auto siada -40mm

tak mi się wydaje. LCQ miał też chyba eibachy założone to może się wypowie jak u niego wyglądało

zdjęcia później
też tak myślałem. Ale cyctat ze strony eibaha:

7) Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia.

trochę mnie zmylił. Najlepiej będzie jak tam zadzwonię chyba...

Dzwoniłem. Chłop twierdzi, że obniży się o kolejne 20mm. Na pytanie jak w takim razie należy rozumieć punkt 7 uwag, stwierdził, że to chyba błąd.
Ostatnio zmieniony 2012-06-20, 13:33 przez skalarx, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

No i właśnie co znaczy seryjne. Seryjne S4 czy seryjne A4.

Siedzi ładnie nisko ale policjantów to tragedia przejechać.
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

buba pisze:No i właśnie co znaczy seryjne. Seryjne S4 czy seryjne A4.

Siedzi ładnie nisko ale policjantów to tragedia przejechać.
Fabryczne obniżenie rozmumiem właśnie jako -20mm
1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: 1kowal1 »

buba pisze: ale policjantów to tragedia przejechać.
za to chyba grozi kryminał ;-)
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

skarlax jeżeli zależy ci na wygodzie i ciut lepszym prowadzeniu w zakrętach kup Eibachy czarne ( w życiu miałem w sumie z 3 komplety w różnych autach), H&R czarne są twardsze, moim zdaniem zestawienie serii+ Eibach jest ok dla komfortu, do szybszej jazdy z komfortem Eibach+ Bilstein B6
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Tak wygląda na tych sprężynach

Obrazek
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

buba pisze:Tak wygląda na tych sprężynach

[url=http://s14.postimage.org/nn1qsmc8d/2012_06_20_19_37_02.jpg]Obrazek[/url]
mocno siedzi :-/

[ Dodano: 2012-06-22, 10:18 ]
LCQ pisze:skarlax jeżeli zależy ci na wygodzie i ciut lepszym prowadzeniu w zakrętach kup Eibachy czarne ( w życiu miałem w sumie z 3 komplety w różnych autach), H&R czarne są twardsze, moim zdaniem zestawienie serii+ Eibach jest ok dla komfortu, do szybszej jazdy z komfortem Eibach+ Bilstein B6
właśnie o eibahach czarnych dyskutujemy. Jak siedzi tak nisko jak u Buby, to odpada.
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

pszem pana gwint i w góre :-) i tyle ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

bracus pisze:pszem pana gwint i w góre :-) i tyle ;-)
Bracus, jedna sprzężyna mi pękła :-) a nie od razu żeby gwint :lol:
ODPOWIEDZ