Nikolas pisze:No i co ziomy... Auto odpalone. Wszystko chodzi!!!
Pól Polski piepszylo ze to nigdy nie odpali, a jednak :)))
Nadejdzie czas na wpierdol dla GTRow, 2.7TT i Prosiaków :)
A na Unlim500+ pojadę bez obciachu. Nie z 630hp ;) Większość wie o czym mówię :)
Pozdro
będzie robił poniżej 3s do paki??? z seryjną krzynką raczej GTRa nie opitoli, no chyba że nie wiem co tam za hopsztosy porobicie.
RS6 760hp/910Nm - waga 2080-2150 sedan/avant z wypasem - robią powtarzalne 3.4-3.7 do paki, do tego co sie dzieje w tym aucie powyżej 150 km/h czy tym bardziej powyżej 200 km/h jest nie do opisania!!!
Moje auto będzie mocniejsze i sporo lżejsze.
Odpowiedz jest prosta - BĘDZIE!
Do tego dochodzą "niespodzianki" więc wiem co mówię :)
No nie był bym sobą:)) Pierwsze mody to stylistyka. Fele 20ki, i zawias PSS9 już po Unlimie. Potem zestaw APR Stage 2 i 400+ będzie :)
Teraz już robi 5,6 na RL, a do tego pali rozsądne ilości paliwa (13,4 miasto) więc jest idealnie, a będzie tylko lepiej :)
Nikolas pisze:No nie był bym sobą:)) Pierwsze mody to stylistyka. Fele 20ki, i zawias PSS9 już po Unlimie. Potem zestaw APR Stage 2 i 400+ będzie :)
Teraz już robi 5,6 na RL, a do tego pali rozsądne ilości paliwa (13,4 miasto) więc jest idealnie, a będzie tylko lepiej :)
Ile maksymalnie można z tego silnika wyciągnąć? Ale tak żeby można było to u nas w PL zrobić?
To dobrze bo nie ukrywam ze temat tego silnika mnie ciekawi. Fajnie by było jak by było jakieś info o tym.
Większość robi świnki do tego silnika, a APR robi program. W PL jeszcze nikt do tego silnika programu nie robi. Program, wydech, kółko, filtry - będzie 400+ To już większy koszt modow niż w 5.0TFSI dołożyć 180hp.
Dalej nikt narazie nie próbował.
Sprawdze i dam znać.