Problem z doładowaniem 1.8T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

sylwiasty
Posty: 18
Rejestracja: 2012-02-27, 23:44
Lokalizacja: Suwałki
Płeć:
Kontakt:

Problem z doładowaniem 1.8T

Post autor: sylwiasty »

Witam!
W moim 1.8T AEB dziwnie zachowuje się ciśnienie. Normalnie po wciśnięciu "gazu" do oporu w okolicach 2000 obr/min ciśnienie powinno podnieść się w tzw. peak do około 0,9-1,0 bar (w aucie siedzi mocniejszy program), po czym powinno się obniżyć i wraz ze wzrostem obrotów stopniowo schodzić w ok. 0,6-0,7 przy ok. 6000 obr/min. Tak było wcześniej.
Teraz jest odwrotnie. Na dole jest ok. 0,5 bar po czym wraz ze wzrostem obrotów ciśnienie narasta, od ok. 0,6 bar przy 3000 obr/min do nawet 0,9 bar przy ok. 6000 obr/min.
Sprawdziłem już cały dolot pod kątem nieszczelności i niczego nie znalazłem. Dzisiaj jeszcze wymienię zapobiegawczo wężyk między kolektorem a DV'ką. Sprawdziłem N75, elektrycznie sprawny, niestety nie miałem pod ręką sprężarki, żeby sprawdzić na ile jest w stanie utrzymać ciśnienie ale to też postaram się sprawdzić jeszcze dzisiaj.
Macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić i co może być przyczyną takiego zachowania?
Auto to A4 B5 1.8T AEB '97.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

N75 lub WG

w swoim 1.8t miałem podobnie

[ Dodano: 2012-05-11, 14:33 ]
oczywiście jak dolot jest w 100% szczelny ;-)
ODPOWIEDZ