Witam!
W moim 1.8T AEB dziwnie zachowuje się ciśnienie. Normalnie po wciśnięciu "gazu" do oporu w okolicach 2000 obr/min ciśnienie powinno podnieść się w tzw. peak do około 0,9-1,0 bar (w aucie siedzi mocniejszy program), po czym powinno się obniżyć i wraz ze wzrostem obrotów stopniowo schodzić w ok. 0,6-0,7 przy ok. 6000 obr/min. Tak było wcześniej.
Teraz jest odwrotnie. Na dole jest ok. 0,5 bar po czym wraz ze wzrostem obrotów ciśnienie narasta, od ok. 0,6 bar przy 3000 obr/min do nawet 0,9 bar przy ok. 6000 obr/min.
Sprawdziłem już cały dolot pod kątem nieszczelności i niczego nie znalazłem. Dzisiaj jeszcze wymienię zapobiegawczo wężyk między kolektorem a DV'ką. Sprawdziłem N75, elektrycznie sprawny, niestety nie miałem pod ręką sprężarki, żeby sprawdzić na ile jest w stanie utrzymać ciśnienie ale to też postaram się sprawdzić jeszcze dzisiaj.
Macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić i co może być przyczyną takiego zachowania?
Auto to A4 B5 1.8T AEB '97.
			
			
									
						
										
						
