[S4 B5] Problem z niskim doładowaniem
[S4 B5] Problem z niskim doładowaniem
Witam..
Najpierw się przywitam ponieważ jestem nowy na forum..
Mam następujący problem..
Auto chodzi..przyśpiesza...nie skacze pali normalnie (po krakowie od 13 do 16 przy ostrzejszej jezdzie) ale nie przyspiesza tak jak powinno!
Wg logów jakie robiłem wychodzi na to że ładowanie jest zbyt niskie i wynosi 1460-1480 (wg VAGa) czyli kolo 0,5 Bar.. co zauważyłem to wskazania "Duty Cycle" dla N75 w kanale 114 wychodzą tylko do 48%.. po odpięciu przewodu idącego do WG dmucha wiecej niż 1Bar i występuje przeładowanie...zawór mam już zamówiony ale nei jestem przekonany czy to jego wina do końca.
Przepływka nowa, szczelność jest zaworki DV nowe. Poza błędami czujników temp Spalin EGT zero błędów...
Nawiasem mówiąc czujniki wywalają błędy że są uszkodzone ale podczas jazdy w kanale 112 temperatura jaką wskazują to odpowiednio 940 i 945! tylko po odpaleniu i skasowaniu błędów jeden wskazuje 1035 (czyli uszkodzony) po 2 min pokazuje 945!
Czy ktoś spotkał się z takim problemem??
Najpierw się przywitam ponieważ jestem nowy na forum..
Mam następujący problem..
Auto chodzi..przyśpiesza...nie skacze pali normalnie (po krakowie od 13 do 16 przy ostrzejszej jezdzie) ale nie przyspiesza tak jak powinno!
Wg logów jakie robiłem wychodzi na to że ładowanie jest zbyt niskie i wynosi 1460-1480 (wg VAGa) czyli kolo 0,5 Bar.. co zauważyłem to wskazania "Duty Cycle" dla N75 w kanale 114 wychodzą tylko do 48%.. po odpięciu przewodu idącego do WG dmucha wiecej niż 1Bar i występuje przeładowanie...zawór mam już zamówiony ale nei jestem przekonany czy to jego wina do końca.
Przepływka nowa, szczelność jest zaworki DV nowe. Poza błędami czujników temp Spalin EGT zero błędów...
Nawiasem mówiąc czujniki wywalają błędy że są uszkodzone ale podczas jazdy w kanale 112 temperatura jaką wskazują to odpowiednio 940 i 945! tylko po odpaleniu i skasowaniu błędów jeden wskazuje 1035 (czyli uszkodzony) po 2 min pokazuje 945!
Czy ktoś spotkał się z takim problemem??
;))) kolega Ziut jest uparty..
Jeżeli odepniecie przepływki auto wpada w tryb awaryjny... jedzie kiepsko! a jak podłączycie bez kasowania bledów auto jezdzi normalnie.. prawda??
To samo jest z czujnikami... wywala blad pokazuje w kanale 112 temperatury odpowiednio 940/945 (max mialem 950) a na drugim 1035... po 2 min jazdy pokazuje nie 1035 a 945...wiec w/g mnie działa...prawda?? ECU otrzymuje sygnał o takiej temperaturze wiec działa dobrze...
nie zrozumcie mnie źle.... czujnik wymienie..jednak chce mieć pewność że to tylko ten czujnik jest powodem slabego doladowania...
Jeżeli odepniecie przepływki auto wpada w tryb awaryjny... jedzie kiepsko! a jak podłączycie bez kasowania bledów auto jezdzi normalnie.. prawda??
To samo jest z czujnikami... wywala blad pokazuje w kanale 112 temperatury odpowiednio 940/945 (max mialem 950) a na drugim 1035... po 2 min jazdy pokazuje nie 1035 a 945...wiec w/g mnie działa...prawda?? ECU otrzymuje sygnał o takiej temperaturze wiec działa dobrze...
nie zrozumcie mnie źle.... czujnik wymienie..jednak chce mieć pewność że to tylko ten czujnik jest powodem slabego doladowania...
Pomimo błędu sporadycznego... nie stałego..;)PatLove pisze:Napisałem to samo na SR ale kolega ziut twierdzi że po mimo błędu z sond EGT samochód powinien ładować normalnie...aw69 pisze:ograniczony boost tez jest spowodowany padniętymi sondami EGT. Tak wiec zacznij od ich wymiany
To i ja sie dorzuce z padnietym EGT bedzie ladowal max 0.5 bara, tez to przerabialem... Po resecie jedzie chwile dobrze po czym przechodzi w tryb awaryjny i dupcia 0.5 barA......
Proponuje sie nie kłucic bo wiele osob to przerabiało, podpowiem ci ze jak masz tylko jedna walnieta to mozna to troche jeszcze zakombinowac :)
Proponuje sie nie kłucic bo wiele osob to przerabiało, podpowiem ci ze jak masz tylko jedna walnieta to mozna to troche jeszcze zakombinowac :)
-
kosiniak
