Sterownik silnika, jaki pasuje?
- 
				sebastian855
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
Sterownik silnika, jaki pasuje?
Witam.
Po przekładce skrzyni na manual,
został mi jeden problem do osunięcia, do rzeczy:
Sterownik silnika nie da się przekodować po manualna skrzynie,
i ze sterownikiem abs mam podobny problem.
Wiecie może czy sterownik z s4 pasuje do a6?
Jakich numerów szukać?
Może ktoś z Was ma wolny i chciałby się go pozbyć?
Te same pytanie dotyczą pompy abs.
			
			
													Po przekładce skrzyni na manual,
został mi jeden problem do osunięcia, do rzeczy:
Sterownik silnika nie da się przekodować po manualna skrzynie,
i ze sterownikiem abs mam podobny problem.
Wiecie może czy sterownik z s4 pasuje do a6?
Jakich numerów szukać?
Może ktoś z Was ma wolny i chciałby się go pozbyć?
Te same pytanie dotyczą pompy abs.
					Ostatnio zmieniony 2012-01-15, 12:02 przez sebastian855, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- 
				sebastian855
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
Czyli jak zmienię ECU to sterownik abs będzie dał się przekodować?
Problem w tym polegał na tym że żadne kodowanie nie zostało przyjęte.
po każdej próbie kodowania sterownik wracał do pierwotnych ustawień.
Ten sam problem z ECU, nie da się go przekodować na manual, bo żadnego kodowania nie przyjmuje.
Co radzisz?
			
			
									
						
										
						Problem w tym polegał na tym że żadne kodowanie nie zostało przyjęte.
po każdej próbie kodowania sterownik wracał do pierwotnych ustawień.
Ten sam problem z ECU, nie da się go przekodować na manual, bo żadnego kodowania nie przyjmuje.
Co radzisz?
- 
				sebastian855
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
- 
				sebastian855
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
Auto stoi u GTO.
Czytałem tez na innych forach że nie koniecznie się da przekodować, podobno niektóre stare sterowniki są jednorazowego kodowania i przekodowanie ich nie jest możliwe nawet VASem.
Zarówno abs jak i ECU.
Pytanie tylko czy każdy nowszy sterownik abs podejdzie, czy muszę całą pompę wymieniać? I jak z podłączeniem, czy wtyczka i kable są takie same?
			
			
									
						
										
						Czytałem tez na innych forach że nie koniecznie się da przekodować, podobno niektóre stare sterowniki są jednorazowego kodowania i przekodowanie ich nie jest możliwe nawet VASem.
Zarówno abs jak i ECU.
Pytanie tylko czy każdy nowszy sterownik abs podejdzie, czy muszę całą pompę wymieniać? I jak z podłączeniem, czy wtyczka i kable są takie same?
- 
				sebastian855
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
- 
				sebastian855
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
W temacie się trochę ruszyło,  
 
udało mi się opanować temat ESP/ABS, sterownik zakodowany poprawnie,
ale dalej ESP i ABS nie działa , bo został jeszcze temat ECU,
dalej jest pod automata , i nie da się go przekodować za cholerę.
Nie zostaje mi nic jak tylko kupić ECU z manuala.
Może ktoś z Was ma na sprzedaż takowe?
Moje ma końcówkę numeru 551 i najlepiej jakby było z takim samym,
chyba że wiecie że podejdzie z innym to nie ma problemu 
 
Po podmiance ECU wystarczy przełożyć Eprom z mapą i powinno to wszystko działać?
Czy o czymś zapomniałem?
Pozdro
			
			
									
						
										
						 
 udało mi się opanować temat ESP/ABS, sterownik zakodowany poprawnie,
ale dalej ESP i ABS nie działa , bo został jeszcze temat ECU,
dalej jest pod automata , i nie da się go przekodować za cholerę.
Nie zostaje mi nic jak tylko kupić ECU z manuala.
Może ktoś z Was ma na sprzedaż takowe?
Moje ma końcówkę numeru 551 i najlepiej jakby było z takim samym,
chyba że wiecie że podejdzie z innym to nie ma problemu
 
 Po podmiance ECU wystarczy przełożyć Eprom z mapą i powinno to wszystko działać?
Czy o czymś zapomniałem?
Pozdro
Wszystkie ECU maja koncowke 551 :)
Tylko nie kupuj pierwszego lepszego, bo sie zdziwisz jak przyjdzie Ci z immo3 i tylko wyrzucisz kase w bloto...
Nie pamietam ktore maja immo2, ale na pewno 551B, bo mialem taki i sprzedalem (jezdzi teraz w forumowej S4).
Nie sugeruj sie tez rocznikami ECU, bo np. u mnie jest ecu z 2001 i ma immo3, a ten z koncowka B byl z 2002
			
			
									
						
										
						Tylko nie kupuj pierwszego lepszego, bo sie zdziwisz jak przyjdzie Ci z immo3 i tylko wyrzucisz kase w bloto...
Nie pamietam ktore maja immo2, ale na pewno 551B, bo mialem taki i sprzedalem (jezdzi teraz w forumowej S4).
Nie sugeruj sie tez rocznikami ECU, bo np. u mnie jest ecu z 2001 i ma immo3, a ten z koncowka B byl z 2002

- 
				sebastian855
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
- 
				sebastian855
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:

