Golf R Dsg vs S4, mala roleczka
- 
				kosiniak
ee rozmowę o dupę rozbić  ten konkretny egzemplarz jest szybszy od tego konkretnego egzemplarza i tyle a co do samej zasady mnie tez dziwi wynik bo przecież Golf R nie ma torsena tylko haldex który w wyscigach z rolki jest lepszy bo są mniejsze straty - ale to rozważania oczywiście czysto teoretyczne
 ten konkretny egzemplarz jest szybszy od tego konkretnego egzemplarza i tyle a co do samej zasady mnie tez dziwi wynik bo przecież Golf R nie ma torsena tylko haldex który w wyscigach z rolki jest lepszy bo są mniejsze straty - ale to rozważania oczywiście czysto teoretyczne
ja tam mysle ze patrzycie na tego golfa przez pryzmat Daniela i dlatego Wam sie wszystkim wydaje ze Golfy mają być szybsze
S4 polift sedan z 1/2 baku - 1580-1590 bez szybra (z szybrem 1600 kg)
			
			
									
						
							 ten konkretny egzemplarz jest szybszy od tego konkretnego egzemplarza i tyle a co do samej zasady mnie tez dziwi wynik bo przecież Golf R nie ma torsena tylko haldex który w wyscigach z rolki jest lepszy bo są mniejsze straty - ale to rozważania oczywiście czysto teoretyczne
 ten konkretny egzemplarz jest szybszy od tego konkretnego egzemplarza i tyle a co do samej zasady mnie tez dziwi wynik bo przecież Golf R nie ma torsena tylko haldex który w wyscigach z rolki jest lepszy bo są mniejsze straty - ale to rozważania oczywiście czysto teoretyczneja tam mysle ze patrzycie na tego golfa przez pryzmat Daniela i dlatego Wam sie wszystkim wydaje ze Golfy mają być szybsze
S4 polift sedan z 1/2 baku - 1580-1590 bez szybra (z szybrem 1600 kg)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
			
						panowie rolka z 60km/h wygląda podobnie tylko wtedy widać różnice  u mnie na 4 biegu ze eska nadrabia na tym filmiku akurat tego nie widac.Po za tym ze startu golf jest praktycznie nie do dogonienia przy tej mocy co mam teraz.
Jezdziłem tym golfem i na mieście te auto jest nie do dogonienia przez audi bo sie na prawde dobrze zbiera i moc deklarowaną ma na pewno.
eska moja jak ważyłem pokazała 1610kg ale nie pamietam co było w środku itd.
			
			
									
						
										
						Jezdziłem tym golfem i na mieście te auto jest nie do dogonienia przez audi bo sie na prawde dobrze zbiera i moc deklarowaną ma na pewno.
eska moja jak ważyłem pokazała 1610kg ale nie pamietam co było w środku itd.
tu z golfem 4 motion r36 stary filmik
http://www.youtube.com/watch?v=EZdmy352aww start
http://www.youtube.com/watch?v=2JsNHeliQWs i końcówka
			
			
									
						
										
						http://www.youtube.com/watch?v=EZdmy352aww start
http://www.youtube.com/watch?v=2JsNHeliQWs i końcówka
a co to haldex to perpetum mobile ?bracus pisze:mnie tez dziwi wynik bo przecież Golf R nie ma torsena tylko haldex który w wyscigach z rolki jest lepszy bo są mniejsze straty - ale to rozważania oczywiście czysto teoretyczne
dlaczego maja być mniejsze straty, półosie tylne i wał napędowy sie rozpływają w powietrzu ?
Jestem właścicielem tego Golfa i zarazem koleżką Rafcia.Spotykamy się bajerzymy i od czasu do czasu się ścigniemy zupełnie bez żadnej napinki.Jak kręcimy jakieś filmiki i puszczamy je w eter to nie po to żeby pokazać kto komu dokopał tylko w celach poglądowych.A tu nagle robi się napinka typu z której stajni konie są lepsze,a ja mogę tylko dopowiedzieć,że obie stajnie są mega dobre,także teksty typu ten to ma,a tamten chyba nie ma tego prawdziwego kunia po prostu mnie śmieszą i jest to podważanie fachowości jednego z właścicieli bardzo dobrej i uznanej stajni.Osoby mające jakiekolwiek osobiste animozje do niektórych tunerów (dobrych i sprawdzonych) niech te animozje schowają w kieszeń i zaczną patrzyć trzeżwym okiem i kierować się zdrowym rozsądkiem (jak np.Nicolas) zanim zaczną pisać bzdury.Jak tak dalej będzie jak jest to się zastanowię poważnie z Rafciem czy jest w ogóle sens wklejać jakieś filmiki.Na koniec mogę tylko powiedzieć,że jego eska robi na prawdę przeciąg jak na swoją moc (której przenigdy nie śmiałbym podważyć),a mój "nieszczęsny" golf ze startu zatrzymanego setkę robi w 3.9s na zimówkach przy brakach trakcyjnych,a ja ważę ponad 100kg więc "chyba" ma te 430 kunia  
 
[ Dodano: 2012-01-06, 21:08 ]
			
			
									
						
										
						 
 [ Dodano: 2012-01-06, 21:08 ]
Sory,którego?Jacars4 pisze:Kilka razy też moim ex rs4 masakrowałem tego golfa. Zawsze z nim wygrywałem.
to dlaczego torsen podczas pomiaru na hamowni ma większe straty mocy jak haldex ? (silnik/koła)cowboy pisze:a co to haldex to perpetum mobile ?
dlaczego maja być mniejsze straty, półosie tylne i wał napędowy sie rozpływają w powietrzu ?
temat stary jak świat...debat było 100 i niejedna mądra głowa wypowiadała się w ten właśnie sposób
nie wypowiem się autorytarnie ani nie mam zamiaru googlać zeby wkleić coś "mądrego" bo się na tym po prostu nie znam widziałem tylko nie raz jak mając 300 konne S4 golfy r32 mk4 z miejsca zostawały "tiry-intercity"
 za mną natomiast z rolki do 200 km/h trzymały się dzielnie
 za mną natomiast z rolki do 200 km/h trzymały się dzielnie 
już nie będę tu mówił o masie ale r32 (mk4) jest 150 kg lżejszy od avanta
					Ostatnio zmieniony 2012-01-06, 22:08 przez bracus, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
			
						http://www.youtube.com/watch?v=_9nWyTzl5D0  mowa o tym RS4?
			
			
									
						
										
						bracus pisze:to dlaczego torsen podczas pomiaru na hamowni ma większe straty mocy jak haldex ? (silnik/koła)cowboy pisze:a co to haldex to perpetum mobile ?
dlaczego maja być mniejsze straty, półosie tylne i wał napędowy sie rozpływają w powietrzu ?
temat stary jak świat...debat było 100 i niejedna mądra głowa wypowiadała się w ten właśnie sposób
bo na hamowni, tylna os w haldexie stoi w miejscu :) zwykle haldexy hamuje sie jak FWD z odpietym tyłem... ale wał i tak sie kreci bo sprzegło haldexa jest przed tylnią osią
to jest mit powtarzany własnie ze niby haldex odpisna tylną os i nie ma strat
wał sie kreci cały czas, połosie tylne się kręca razem z kołami, nie ma wiekszych róznic w startach, z dokładnością o ile mniejsz estarty generuje nie obciązony tylni dyferencjał...

