Golf R Dsg vs S4, mala roleczka

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

Może S4 ma wiecej mocy i to tylko ściema ;) Nie ma co się napisać. Mi się np. podobają wyrównane walki. Sądzę ze z miejsca Golf R opierdolił by S4 bez mydła, ale przy większych predkosciach już tak wielkiej różnicy nie ma. U nas w PL jak nigdzie wszyscy się kochają ;)
kosiniak

Post autor: kosiniak »

Może S4 ma wiecej mocy i to tylko ściema ;)
nie ma wiecej mocy, mialo 470Ps przed wgraniem FS, teraz bylo wystrojone na 450ps.
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

ee rozmowę o dupę rozbić :-) ten konkretny egzemplarz jest szybszy od tego konkretnego egzemplarza i tyle a co do samej zasady mnie tez dziwi wynik bo przecież Golf R nie ma torsena tylko haldex który w wyscigach z rolki jest lepszy bo są mniejsze straty - ale to rozważania oczywiście czysto teoretyczne
ja tam mysle ze patrzycie na tego golfa przez pryzmat Daniela i dlatego Wam sie wszystkim wydaje ze Golfy mają być szybsze
S4 polift sedan z 1/2 baku - 1580-1590 bez szybra (z szybrem 1600 kg)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Rafał
Posty: 96
Rejestracja: 2010-02-03, 23:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafał »

panowie rolka z 60km/h wygląda podobnie tylko wtedy widać różnice u mnie na 4 biegu ze eska nadrabia na tym filmiku akurat tego nie widac.Po za tym ze startu golf jest praktycznie nie do dogonienia przy tej mocy co mam teraz.
Jezdziłem tym golfem i na mieście te auto jest nie do dogonienia przez audi bo sie na prawde dobrze zbiera i moc deklarowaną ma na pewno.
eska moja jak ważyłem pokazała 1610kg ale nie pamietam co było w środku itd.
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

No i po trzepaniu : ) Tak jak pisałem z miejsca Golf rządzi, z wyższej rolki podobnie.
Chciałem tez pogratulować właścicielowi S4 szybkiej zmiany biegów, bo dzięki temu jak ogarnia wyścig był ciekawy.
Rafał
Posty: 96
Rejestracja: 2010-02-03, 23:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafał »

tu z golfem 4 motion r36 stary filmik
http://www.youtube.com/watch?v=EZdmy352aww start
http://www.youtube.com/watch?v=2JsNHeliQWs i końcówka
cowboy
Posty: 106
Rejestracja: 2010-12-15, 13:20
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cowboy »

bracus pisze:mnie tez dziwi wynik bo przecież Golf R nie ma torsena tylko haldex który w wyscigach z rolki jest lepszy bo są mniejsze straty - ale to rozważania oczywiście czysto teoretyczne
a co to haldex to perpetum mobile ?

dlaczego maja być mniejsze straty, półosie tylne i wał napędowy sie rozpływają w powietrzu ?
Jacars4
Posty: 201
Rejestracja: 2010-02-02, 20:15
Lokalizacja: Bytów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jacars4 »

Kilka razy też moim ex rs4 masakrowałem tego golfa. Zawsze z nim wygrywałem.
RYBAK
Posty: 18
Rejestracja: 2012-01-06, 19:49
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RYBAK »

Jestem właścicielem tego Golfa i zarazem koleżką Rafcia.Spotykamy się bajerzymy i od czasu do czasu się ścigniemy zupełnie bez żadnej napinki.Jak kręcimy jakieś filmiki i puszczamy je w eter to nie po to żeby pokazać kto komu dokopał tylko w celach poglądowych.A tu nagle robi się napinka typu z której stajni konie są lepsze,a ja mogę tylko dopowiedzieć,że obie stajnie są mega dobre,także teksty typu ten to ma,a tamten chyba nie ma tego prawdziwego kunia po prostu mnie śmieszą i jest to podważanie fachowości jednego z właścicieli bardzo dobrej i uznanej stajni.Osoby mające jakiekolwiek osobiste animozje do niektórych tunerów (dobrych i sprawdzonych) niech te animozje schowają w kieszeń i zaczną patrzyć trzeżwym okiem i kierować się zdrowym rozsądkiem (jak np.Nicolas) zanim zaczną pisać bzdury.Jak tak dalej będzie jak jest to się zastanowię poważnie z Rafciem czy jest w ogóle sens wklejać jakieś filmiki.Na koniec mogę tylko powiedzieć,że jego eska robi na prawdę przeciąg jak na swoją moc (której przenigdy nie śmiałbym podważyć),a mój "nieszczęsny" golf ze startu zatrzymanego setkę robi w 3.9s na zimówkach przy brakach trakcyjnych,a ja ważę ponad 100kg więc "chyba" ma te 430 kunia ;-)

[ Dodano: 2012-01-06, 21:08 ]
Jacars4 pisze:Kilka razy też moim ex rs4 masakrowałem tego golfa. Zawsze z nim wygrywałem.
Sory,którego?
Jacars4
Posty: 201
Rejestracja: 2010-02-02, 20:15
Lokalizacja: Bytów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jacars4 »

Kolego oczywiście ,że tego golfa 2 r36
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

cowboy pisze:a co to haldex to perpetum mobile ?

dlaczego maja być mniejsze straty, półosie tylne i wał napędowy sie rozpływają w powietrzu ?
to dlaczego torsen podczas pomiaru na hamowni ma większe straty mocy jak haldex ? (silnik/koła)
temat stary jak świat...debat było 100 i niejedna mądra głowa wypowiadała się w ten właśnie sposób
nie wypowiem się autorytarnie ani nie mam zamiaru googlać zeby wkleić coś "mądrego" bo się na tym po prostu nie znam widziałem tylko nie raz jak mając 300 konne S4 golfy r32 mk4 z miejsca zostawały "tiry-intercity" :-P za mną natomiast z rolki do 200 km/h trzymały się dzielnie :-)
już nie będę tu mówił o masie ale r32 (mk4) jest 150 kg lżejszy od avanta
Ostatnio zmieniony 2012-01-06, 22:08 przez bracus, łącznie zmieniany 1 raz.
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
RYBAK
Posty: 18
Rejestracja: 2012-01-06, 19:49
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RYBAK »

Jacars4 pisze:Kolego oczywiście ,że tego golfa 2 r36
Przepraszam,że jestem taki dociekliwy,ale czy on miał już pod maską r36,czy jakiś inny silnik,bo ten golf na prawdę zapina i na ćwiartkę robi średnie dwunastki.
Awatar użytkownika
CORN
Posty: 6
Rejestracja: 2012-01-07, 00:15
Lokalizacja: Połcznin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CORN »

Jacars4
Posty: 201
Rejestracja: 2010-02-02, 20:15
Lokalizacja: Bytów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jacars4 »

TO NIE JEST MOJE RS4,ALE KUMPLA KTÓRY PIERWSZY RAZ STARTOWAŁ ZANIM SPRZĘGŁO UMARŁO.
cowboy
Posty: 106
Rejestracja: 2010-12-15, 13:20
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cowboy »

bracus pisze:
cowboy pisze:a co to haldex to perpetum mobile ?

dlaczego maja być mniejsze straty, półosie tylne i wał napędowy sie rozpływają w powietrzu ?
to dlaczego torsen podczas pomiaru na hamowni ma większe straty mocy jak haldex ? (silnik/koła)
temat stary jak świat...debat było 100 i niejedna mądra głowa wypowiadała się w ten właśnie sposób

bo na hamowni, tylna os w haldexie stoi w miejscu :) zwykle haldexy hamuje sie jak FWD z odpietym tyłem... ale wał i tak sie kreci bo sprzegło haldexa jest przed tylnią osią

to jest mit powtarzany własnie ze niby haldex odpisna tylną os i nie ma strat

wał sie kreci cały czas, połosie tylne się kręca razem z kołami, nie ma wiekszych róznic w startach, z dokładnością o ile mniejsz estarty generuje nie obciązony tylni dyferencjał...
Zablokowany