skuteczne hamulce rs b5
- 
				snopek
- Posty: 49
- Rejestracja: 2011-11-22, 14:31
- Tytuł użytkownika: snopek
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Kontakt:
skuteczne hamulce rs b5
Jeśli powielam temat to sorry ale nigdzie nie moge znaleść opinii na temat hamulców.
Mozecie mi doradzić coś konkretnego ?chodzi o skuteczność hamowania ale bardziej o to żeby sie tak nie gotowały,mam teraz serie tarcze,zaciski i klocki,tarcze wentylowane ,klocki w niezlym stanie (przód tył) tarcze z tyłu marne ale tak na prawde przy 3/4 hamowaniu mam wrazenie ,ze szybciej wyhamuje butami ...
			
			
									
						
										
						Mozecie mi doradzić coś konkretnego ?chodzi o skuteczność hamowania ale bardziej o to żeby sie tak nie gotowały,mam teraz serie tarcze,zaciski i klocki,tarcze wentylowane ,klocki w niezlym stanie (przód tył) tarcze z tyłu marne ale tak na prawde przy 3/4 hamowaniu mam wrazenie ,ze szybciej wyhamuje butami ...
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
RS4 B5 miały kiepskie heble a większość sztuk w PL ma przegrzane tarcze lub na wykończeniu,
drogi koszt tarcz powoduje że każdy woli chyba sprzedać auto niż je zmienić,
koszt tarcz i klocków w ASO to prawie 10 tyś zł !
Ostatnie wersje RS4 Sport były zaopatrzone w wiercone tarcze i żółte sportowe klocki PAGID i te zestawy hamowały bdb.
Ja każdemu mówię że gdy kończą się przednie tarcze zainwestuj w heble z RS4 B7, temat drogi ale hamowanie dużo lepsze.
365x34mm pływające tarcze z zaciskiem 8-mio tłoczkowym i wyborem mega sporo bdb klocków
kontra 360x32mmpółpływająca tarcza z zaciskiem 2-du tłoczkowym i słabym wyborem klocków.
Można zastosować ori tarcze 360x32mm z lepszym zaciskiem 4-6-cio tłok ! i to jest najtańszym rozwiązaniem.
			
			
									
						
										
						drogi koszt tarcz powoduje że każdy woli chyba sprzedać auto niż je zmienić,
koszt tarcz i klocków w ASO to prawie 10 tyś zł !
Ostatnie wersje RS4 Sport były zaopatrzone w wiercone tarcze i żółte sportowe klocki PAGID i te zestawy hamowały bdb.
Ja każdemu mówię że gdy kończą się przednie tarcze zainwestuj w heble z RS4 B7, temat drogi ale hamowanie dużo lepsze.
365x34mm pływające tarcze z zaciskiem 8-mio tłoczkowym i wyborem mega sporo bdb klocków
kontra 360x32mmpółpływająca tarcza z zaciskiem 2-du tłoczkowym i słabym wyborem klocków.
Można zastosować ori tarcze 360x32mm z lepszym zaciskiem 4-6-cio tłok ! i to jest najtańszym rozwiązaniem.
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
płyn ham zalej Motul RBF600 i zmieniaj go 1-2 razy w roku jak chcesz go utrzymać w najlepszej kondycji.snopek pisze:SID polec mi cos z nadmiarem ,powiedzmy na 600 ps rozsądnie cenowo,tak na wszelki wypadek ;))))
Masz RS4 B5 więc odkręcane piasty w zwrotnicach :
- kup piasty z RS6 C5 (są o 6 mm dłuższe) pamiętaj że piasty te odsuną ci koło od silnika o 6mm na stronie a w tyle będzie trzeba dać dystanse po 6mm (około 300-600 zł para)
- kup nowe tarcze 356x34mm z RS6 C5 wiercone (2100 zł para)
- kup klocki do zacisków 8-mio tłok (dobre klocki od 700-1500 zł te ostatnie to DS2500)
- kup używane zaciski 8-mio tłok z serii RS z adapterami (2000 zł para)
- kup przewody w stalowym oplocie (przod 250-500 zł a tył 300-400 zł)
Lub można inaczej :
- zaciski 6-cio tłok z wersji 17" (1500 zł)
- dobre klocki (DS2500 750 zł lub carbon... 1000-1300 zł)
- przewody w stal. oplocie (przód 250 zł)
- adapter do zacisków aby go skosić na CNC (200-300 zł)
- zostaniesz na swojej tarczy 360x32mm ale znając życie masz już ja przegrzaną do wyrzucenia jeśli bije
- 
				snopek
- Posty: 49
- Rejestracja: 2011-11-22, 14:31
- Tytuł użytkownika: snopek
- Lokalizacja: Warszawa
- Płeć:
- Kontakt:
tył bije ,przód nie,skuteczność hamowania jest niezla ale za szybko sie gotują,masz te graty w sprzedaży?? 
[ Dodano: 2012-01-04, 09:48 ]
zaczałbym od zmiany tyłu i zmienie płyn ,z przodu jak sie skonczą klocki za pare tys.
[ Dodano: 2012-01-04, 09:49 ]
sprzęgło z rezerwą tez by sie przydało 
 
[ Dodano: 2012-01-04, 10:03 ]
nie chce byc upierdliwy ale wydech też jest do wyjebki ...
  ale wydech też jest do wyjebki ...
			
			
									
						
										
						[ Dodano: 2012-01-04, 09:48 ]
zaczałbym od zmiany tyłu i zmienie płyn ,z przodu jak sie skonczą klocki za pare tys.
[ Dodano: 2012-01-04, 09:49 ]
sprzęgło z rezerwą tez by sie przydało
 
 [ Dodano: 2012-01-04, 10:03 ]
nie chce byc upierdliwy
 ale wydech też jest do wyjebki ...
  ale wydech też jest do wyjebki ...- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
Tak wszystkie graty mam na miejscu,snopek pisze:tył bije ,przód nie,skuteczność hamowania jest niezla ale za szybko sie gotują,masz te graty w sprzedaży??
tył jak bije to albo klocki są mega cienkie i nagrzewając się boją albo tarcza jest do "wyje^&*" bo za cienka lub przegrzana.
Cienkie klocki z przodu też powodują bicie jak się nagrzeją daltego w sportowych autach z chwilą gdzie się pojawia sygnał o klockach się je zmienia a nie zdziera do żyletki.
podobno wściekasz się i latasz bokiem lub próbujeszsnopek pisze:[ Dodano: 2012-01-04, 09:49 ]
sprzęgło z rezerwą tez by sie przydało
 
 więc seryjne sprzegło RS4 nie jest dla Ciebie - szukaj mocniejszego
Jedz do Adama Sportmile coś się wyspawa.snopek pisze:[ Dodano: 2012-01-04, 10:03 ]
nie chce byc upierdliwyale wydech też jest do wyjebki ...
- 
				kosiniak
- SID
- Posty: 4747
- Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
- Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
- Lokalizacja: Rzeszów
- Płeć:
- Kontakt:
tarcze to nic innego jak ori tarcze nawiercane AUDIbartek75 pisze:SID masz jakieś foto takiego zestawu? te "lepsze" zestawy miały jakąś numerację szczególną?SID pisze: Ostatnie wersje RS4 Sport były zaopatrzone w wiercone tarcze i żółte sportowe klocki PAGID i te zestawy hamowały bdb.
dobrze to hamuje ale zestaw z RS4 B7 hamuje lepiej zdecydowanie.
http://www.ebay.de/itm/Audi-RS4-B5-Sportbremsensatz-Quattro-GmbH-gelocht-/380068186327?pt=DE_Autoteile&hash=item587dd448d7

