skuteczne hamulce rs b5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

snopek
Posty: 49
Rejestracja: 2011-11-22, 14:31
Tytuł użytkownika: snopek
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

skuteczne hamulce rs b5

Post autor: snopek »

Jeśli powielam temat to sorry ale nigdzie nie moge znaleść opinii na temat hamulców.
Mozecie mi doradzić coś konkretnego ?chodzi o skuteczność hamowania ale bardziej o to żeby sie tak nie gotowały,mam teraz serie tarcze,zaciski i klocki,tarcze wentylowane ,klocki w niezlym stanie (przód tył) tarcze z tyłu marne ale tak na prawde przy 3/4 hamowaniu mam wrazenie ,ze szybciej wyhamuje butami ...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

RS4 B5 miały kiepskie heble a większość sztuk w PL ma przegrzane tarcze lub na wykończeniu,
drogi koszt tarcz powoduje że każdy woli chyba sprzedać auto niż je zmienić,
koszt tarcz i klocków w ASO to prawie 10 tyś zł !
Ostatnie wersje RS4 Sport były zaopatrzone w wiercone tarcze i żółte sportowe klocki PAGID i te zestawy hamowały bdb.

Ja każdemu mówię że gdy kończą się przednie tarcze zainwestuj w heble z RS4 B7, temat drogi ale hamowanie dużo lepsze.
365x34mm pływające tarcze z zaciskiem 8-mio tłoczkowym i wyborem mega sporo bdb klocków
kontra 360x32mmpółpływająca tarcza z zaciskiem 2-du tłoczkowym i słabym wyborem klocków.

Można zastosować ori tarcze 360x32mm z lepszym zaciskiem 4-6-cio tłok ! i to jest najtańszym rozwiązaniem.
Obrazek
snopek
Posty: 49
Rejestracja: 2011-11-22, 14:31
Tytuł użytkownika: snopek
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: snopek »

SID polec mi cos z nadmiarem ,powiedzmy na 600 ps rozsądnie cenowo ;-),tak na wszelki wypadek ;))))
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

nie wiem gdzie ty widzisz tu nadmiar ...... ;-)

jestes pierwszym ktory chce zeby audi latalo bokami jak lancer :)
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
snopek
Posty: 49
Rejestracja: 2011-11-22, 14:31
Tytuł użytkownika: snopek
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: snopek »

no właśnie jeśli chodzi o heble to widze niedomiar :P,a bokami ma latać i nie wierze ,ze jestem pierwszy :-P

[ Dodano: 2012-01-04, 09:21 ]
Adam jaki płyn hamulcowy???
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

snopek pisze:SID polec mi cos z nadmiarem ,powiedzmy na 600 ps rozsądnie cenowo ;-),tak na wszelki wypadek ;))))
płyn ham zalej Motul RBF600 i zmieniaj go 1-2 razy w roku jak chcesz go utrzymać w najlepszej kondycji.
Masz RS4 B5 więc odkręcane piasty w zwrotnicach :
- kup piasty z RS6 C5 (są o 6 mm dłuższe) pamiętaj że piasty te odsuną ci koło od silnika o 6mm na stronie a w tyle będzie trzeba dać dystanse po 6mm (około 300-600 zł para)
- kup nowe tarcze 356x34mm z RS6 C5 wiercone (2100 zł para)
- kup klocki do zacisków 8-mio tłok (dobre klocki od 700-1500 zł te ostatnie to DS2500)
- kup używane zaciski 8-mio tłok z serii RS z adapterami (2000 zł para)
- kup przewody w stalowym oplocie (przod 250-500 zł a tył 300-400 zł)

Lub można inaczej :
- zaciski 6-cio tłok z wersji 17" (1500 zł)
- dobre klocki (DS2500 750 zł lub carbon... 1000-1300 zł)
- przewody w stal. oplocie (przód 250 zł)
- adapter do zacisków aby go skosić na CNC (200-300 zł)
- zostaniesz na swojej tarczy 360x32mm ale znając życie masz już ja przegrzaną do wyrzucenia jeśli bije
Obrazek
snopek
Posty: 49
Rejestracja: 2011-11-22, 14:31
Tytuł użytkownika: snopek
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: snopek »

tył bije ,przód nie,skuteczność hamowania jest niezla ale za szybko sie gotują,masz te graty w sprzedaży??

[ Dodano: 2012-01-04, 09:48 ]
zaczałbym od zmiany tyłu i zmienie płyn ,z przodu jak sie skonczą klocki za pare tys.

[ Dodano: 2012-01-04, 09:49 ]
sprzęgło z rezerwą tez by sie przydało :-P

[ Dodano: 2012-01-04, 10:03 ]
nie chce byc upierdliwy :-P ale wydech też jest do wyjebki ...
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

snopek pisze:tył bije ,przód nie,skuteczność hamowania jest niezla ale za szybko sie gotują,masz te graty w sprzedaży??
Tak wszystkie graty mam na miejscu,
tył jak bije to albo klocki są mega cienkie i nagrzewając się boją albo tarcza jest do "wyje^&*" bo za cienka lub przegrzana.
Cienkie klocki z przodu też powodują bicie jak się nagrzeją daltego w sportowych autach z chwilą gdzie się pojawia sygnał o klockach się je zmienia a nie zdziera do żyletki.
snopek pisze:[ Dodano: 2012-01-04, 09:49 ]
sprzęgło z rezerwą tez by sie przydało :-P
podobno wściekasz się i latasz bokiem lub próbujesz :-D
więc seryjne sprzegło RS4 nie jest dla Ciebie - szukaj mocniejszego
snopek pisze:[ Dodano: 2012-01-04, 10:03 ]
nie chce byc upierdliwy :-P ale wydech też jest do wyjebki ...
Jedz do Adama Sportmile coś się wyspawa.
Obrazek
snopek
Posty: 49
Rejestracja: 2011-11-22, 14:31
Tytuł użytkownika: snopek
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: snopek »

a jakie sprzęgło byś polecił? powiedzmy z rezerwa do 600 ps..
kosiniak

Post autor: kosiniak »

Clutchmasters FX400, jakby co mam takie cos, znaczy bede mial po 10 stycznia 2 komplety :)
snopek
Posty: 49
Rejestracja: 2011-11-22, 14:31
Tytuł użytkownika: snopek
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: snopek »

a jak drogo? ;-)
kosiniak

Post autor: kosiniak »

jest ogloszenie w gieldzie
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

SID pisze: Ostatnie wersje RS4 Sport były zaopatrzone w wiercone tarcze i żółte sportowe klocki PAGID i te zestawy hamowały bdb.
SID masz jakieś foto takiego zestawu? te "lepsze" zestawy miały jakąś numerację szczególną?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

bartek75 pisze:
SID pisze: Ostatnie wersje RS4 Sport były zaopatrzone w wiercone tarcze i żółte sportowe klocki PAGID i te zestawy hamowały bdb.
SID masz jakieś foto takiego zestawu? te "lepsze" zestawy miały jakąś numerację szczególną?
tarcze to nic innego jak ori tarcze nawiercane AUDI
dobrze to hamuje ale zestaw z RS4 B7 hamuje lepiej zdecydowanie.
http://www.ebay.de/itm/Audi-RS4-B5-Sportbremsensatz-Quattro-GmbH-gelocht-/380068186327?pt=DE_Autoteile&hash=item587dd448d7
Obrazek
ODPOWIEDZ