Moderatorzy: buba , Mod-Team
bolo-s4
Posty: 375 Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Post
autor: bolo-s4 » 2010-05-30, 12:10
s4 99rok silnik AGB
moc-nie ostateczna czyli 380i 540nm
projekt własny
strojenie-mr motors
zmienione...
turbo rs6
cooler centralny
wtryski 440
pompa bosch-040
Nikolas
Posty: 1224 Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Nikolas » 2010-05-30, 14:31
Całkiem spoko!
p.s. fajne światła
bolo-s4
Posty: 375 Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Post
autor: bolo-s4 » 2010-05-30, 16:46
Będzie spoko ...
Ty też masz gust do świateł....
Te coś czerwonego na silniku też mi znane....
Nikolas
Posty: 1224 Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Nikolas » 2010-05-30, 20:41
A co będzie dalej ...?
Mamy gust ;)
Już nie czerwone ;)
bolo-s4
Posty: 375 Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Post
autor: bolo-s4 » 2010-05-30, 21:42
Poprawa dolotu i wydechu
Nikolas
Posty: 1224 Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Nikolas » 2010-05-31, 00:36
Oczywiście po tym dobre strojenie..?
bolo-s4
Posty: 375 Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Post
autor: bolo-s4 » 2010-05-31, 14:18
Nikolas twój projekt na ukończeniu a jest Hardcorowy ,warto go trochę opisać,bo trochę przekroczy serię .Adam się oto postara
Nikolas
Posty: 1224 Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Nikolas » 2010-05-31, 21:36
No Adam się stara i będzie to mocna "seria"
Pogadam z Adamem, bo ma wszystkie foty i opiszemy :)
p.s. lubie hardcorowe projekty
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-05-31, 22:32
Gratki bolo i oby więcej takich właścicieli którzy sami robią projekty jak Ty i aw69,
pamiętam już z 2 lata jak "rezasz" S4
bolo-s4
Posty: 375 Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Post
autor: bolo-s4 » 2010-05-31, 23:12
Można powiedzieć że to wspólny projekt ,na zlocie w Pruszczcu G. wygrał rs4 , z AW powiedzieliśmy tak nie może być i tak wyszło.AW powiedział że idzie na maksa a ja chciałem 400 i 550 nm właściwie to mam. obawialiśmy się o silnik powyżej 400 ,teraz to już seria
bolo-s4
Posty: 375 Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Post
autor: bolo-s4 » 2010-06-01, 16:51
Dolne rurki gotowe
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-06-01, 17:01
tylko abys nie przesadzil z średnica wewnetrzna - nie przekrocz średnicy wlotu zimnej strony,
zrób też kierownice powietrza przed turbo jak w ori rurkach z RS4 na foto co dalem (długoś kierownic t 4cm)
bolo-s4
Posty: 375 Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:
Post
autor: bolo-s4 » 2010-06-01, 21:28
Porównałem wykresy esek +400 i wyszło że przy 4000 tyś jest;
AW-315km 540nm
Brakus-310km 550nm
Bolo-310km 538nm
Rafal-285km 490nm
Trzy idą prawie równo a u mnie efekt końcowy cienki.
Rafał
Posty: 96 Rejestracja: 2010-02-03, 23:32
Lokalizacja: Szczecin
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Rafał » 2010-06-01, 23:33
No to moja słabo wyszła przy 4000 tys według tej listy
zobaczymy czy was do gonie po ponownym strojeniu
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2010-06-02, 00:11
o tym mówisz ? będzie wydajny IC to chłopaków podgonisz