Rozkład sił w B5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
ziut
Posty: 50
Rejestracja: 2010-06-28, 16:02
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ziut »

http://www.awdwiki.com/en/quattro/

Ile w tym prawdy to nie wiem...
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

bracus pisze:eee a my nie mamy u siebie T3 czasami ? (mówię o s4 b5) czyli to 40-60 ? a max róznica prędkości obrotowej to 2/8
aw69 pisze:wychodzi jak w morde strzelił 60% tył 40% przód i nie wiem skąd te pierdolenia że w nowych S/RS4 jest rozkład 40 / 60 jak juz w B5 jest taki rozkład....
no to przecież tak napisałem - zresztą to widać przy starcie - każda eska przysiada na tył choćby nie wiem na jakim betonie posadzona była
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

ziut pisze:http://www.awdwiki.com/en/quattro/

Ile w tym prawdy to nie wiem...
z tego wniosek, że quattro jest dobre na suchą drogę. Jak wjadę w jakieś pole to tylko ciągnik. Do bani :-/
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

bracus pisze:
bracus pisze:każda eska przysiada na tył choćby nie wiem na jakim betonie posadzona była
no chyba żeby pręty wspawać ;-)
bartek75
Posty: 731
Rejestracja: 2010-08-19, 08:17
Lokalizacja: Wałbrzych
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bartek75 »

w naszych furach mamy IV generację quattro (kopia mądrych słów: samochód nie będzie w stanie ruszyć, jeżeli wszystkie cztery koła stracą przyczepność do podłoża. Jednakże w warunkach lekkich tras off-road’owych samochody Audi się nie sprawdzą. TorSen i EDL po prostu nie dają sobie rady z przeniesieniem momentu na koła posiadające lepszą przyczepność w cięższych warunkach drogowych).
a żeby już do końca naśmiecić w kosiniaka topicu to dobry filmik zapodam:
http://www.youtube.com/watch?v=ZIvNgo42 ... r_embedded
:-D
ODPOWIEDZ