Auto odpala i gaśnie po wymianie modułu EGT
Auto odpala i gaśnie po wymianie modułu EGT
Po wymianie modułu egt w głowicy kierowcy pojawił się następujący problem: auto odpala i po krótkiej chwili gaśnie. Reaguje na gaz, ale nie wiedząc czemu nie łączy się z vagiem. Od czego zacząć poszukiwania? Ktoś spotkał się z podobnym problemem? Z góry dziękuję za odpowiedzi.
- mietas
- Posty: 42
- Rejestracja: 2011-08-08, 16:56
- Tytuł użytkownika: Mietas
- Lokalizacja: Kostrzyn
- Płeć:
- Kontakt:
Wymiana modułu EGT raczej nie ma tu nic do tego.
Ja bym sprawdził czy na listwie jest odpowiednie ciśnienie paliwa i pompe paliwa.
Na początek odepnij przepływomierz powietrza i sprawdź czy już nie gaśnie.
[ Dodano: 2011-10-02, 18:24 ]
A może immobiliser daje ciała?
Ja bym sprawdził czy na listwie jest odpowiednie ciśnienie paliwa i pompe paliwa.
Na początek odepnij przepływomierz powietrza i sprawdź czy już nie gaśnie.
[ Dodano: 2011-10-02, 18:24 ]
A może immobiliser daje ciała?
Człowiek rodzi się zmęczony i żyje by odpoczywać.
-
sebastian855
- Posty: 172
- Rejestracja: 2011-02-28, 10:02
- Lokalizacja: Dąbrowa G.
- Płeć:
- Kontakt:
Podbiję temat. Problem braku komunikacji tkwił w popsutych zegarach. Po wymianie zegarów i zaadaptowaniu immo auto odpalało, nie gasło i była komunikacja. Wszystko było by pięknie ale po ponownym zgaszeniu, znowu nie ma komunikacji, auto gaśnie tak jak poprzednio, a przy próbie kręcenia na zegarach zamiast przebiegu pojawiają się dziwne szlaczki, tak jak na poprzednich zegarach. Jaka może być przyczyna tego, że cały czas coś rozpieprza zegary?

