Witam :) .
Witam :) .
Dzień dobry, cześć i czołem
. Witam wszystkich. Jestem świeżym posiadaczem S4 B5 Avant
. Pozdrowienia.
Ostatnio zmieniony 2012-01-13, 23:45 przez urban, łącznie zmieniany 2 razy.
Tak, seria, seria. Auto ogółem do przemieszania się na co dzień i raczej modów za szybko nie będzie, o ile będą
. Zobaczymy
. Teraz formalności, ubezpieczenie, serwis po zakupie, a w niedalekiej przyszłości do kupienia opony zimowe, także na jakieś zmiany, modyfikacje w obecnym czasie pieniążków mi nie wystarczy, bo są po prostu ważniejsze sprawy do zrobienia tak, żeby wszystko było w aucie na "tip top"
.
[ Dodano: 2012-01-13, 23:46 ]
Odgrzebię trochę temat
.
Auto to seria, którą poruszam się na co dzień, więc chyba do projektów się nie nadaje, ale może tutaj pozwolę sobie troszkę "pociągnąć" historię auta.
Audi w połowie października trafiło do Adama, Sportmile na serwis, któremu bardzo dziękuję za poświęcony czas przy aucie w bardzo gorącym terminie, bo kilka dni przed wyjazdem na zawody Drift Grand Prix of Romania
.
Wymienione zostały następujące podzespoły:
- rozrząd - DAYCO, INA, RUVILLE,
- pompa wody - RUVILLE,
- termostat - ASO,
- płyn chłodniczy - Motul Inugel Optimal Ultra,
- olej silnikowy - Valvoline VR1 Racing 5W50,
- filtr oleju - ASO,
- filtr paliwa - ASO,
- filtr powietrza - K&N (wkładka),
- filtr kabinowy - ASO,
- płyn hamulcowy - Motul RBF600,
- płyn wspomagania - ASO G004,
- olej w skrzyni biegów, tylnym dyferencjale - Motul Gear 300 75W90,
- świece - NGK PFR6Q,
- regeneracja przekładni kierowniczej.
Audi dostało jeszcze nowe opony zimowe Nokian WR G2 w fabrycznym rozmiarze 225/45 R17.
Dzisiaj dość spontanicznie Znajomy wyciągnął mnie na hamownie do Lublina, uzyskaliśmy wynik 291,8 ps i 394 Nm. Pytanie do starszych stażem Kolegów, jak można interpretować taki wynik? Czy można mówić o "zdrowej" serii?

[ Dodano: 2012-01-13, 23:46 ]
Odgrzebię trochę temat
Auto to seria, którą poruszam się na co dzień, więc chyba do projektów się nie nadaje, ale może tutaj pozwolę sobie troszkę "pociągnąć" historię auta.
Audi w połowie października trafiło do Adama, Sportmile na serwis, któremu bardzo dziękuję za poświęcony czas przy aucie w bardzo gorącym terminie, bo kilka dni przed wyjazdem na zawody Drift Grand Prix of Romania
Wymienione zostały następujące podzespoły:
- rozrząd - DAYCO, INA, RUVILLE,
- pompa wody - RUVILLE,
- termostat - ASO,
- płyn chłodniczy - Motul Inugel Optimal Ultra,
- olej silnikowy - Valvoline VR1 Racing 5W50,
- filtr oleju - ASO,
- filtr paliwa - ASO,
- filtr powietrza - K&N (wkładka),
- filtr kabinowy - ASO,
- płyn hamulcowy - Motul RBF600,
- płyn wspomagania - ASO G004,
- olej w skrzyni biegów, tylnym dyferencjale - Motul Gear 300 75W90,
- świece - NGK PFR6Q,
- regeneracja przekładni kierowniczej.
Audi dostało jeszcze nowe opony zimowe Nokian WR G2 w fabrycznym rozmiarze 225/45 R17.
Dzisiaj dość spontanicznie Znajomy wyciągnął mnie na hamownie do Lublina, uzyskaliśmy wynik 291,8 ps i 394 Nm. Pytanie do starszych stażem Kolegów, jak można interpretować taki wynik? Czy można mówić o "zdrowej" serii?

Ostatnio zmieniony 2012-04-10, 18:34 przez urban, łącznie zmieniany 1 raz.
Dzięki za opinię
. No mnie też trochę ten moment zdziwił, chociaż moc bardziej nie powiem... W sumie to byłby dość miły bonus ze strony Rudolfa poprzedniego właściciela, gdyby się okazało, że faktycznie jest soft
. Zdaję sobie sprawę, że diagnozowanie auta przez forum to, jak wróżenie z fusów, ale może jakiś pomysł od czego zacząć lub pamiętacie podobny przypadek ; ) ?
[ Dodano: 2012-01-14, 18:41 ]
Razem ze Znajomym sprawdziliśmy błędy VCDS'em i wyszło coś takiego:
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-AZA.lbl
Control Module Part Number: 8D0 907 551 D
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0002
Software Coding: 05711
Work Shop Code: WSC 06325
VCID: 2B5E1B28B55F2644
5 Faults Found:
17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction
P1519 -- 35-10 - - - Intermittent
17864 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 1: Limit Reached
P1456 -- 35-10 - - - Intermittent
17879 - EVAP Leak Detection Pump: Short to Plus
P1471 -- 35-10 - - - Intermittent
17874 - Metering Pump for Particle Filter (V135): Open or Short to Ground
P1466 -- 35-10 - - - Intermittent
17883 - EVAP Leak Detection Pump: Malfunction / No Signal
P1475 -- 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Po zapisaniu błędów, usunęliśmy je, po krótkiej przejażdżce i ponownym odczycie błędów nie było, dłużej nie udało Nam się niestety pojeździć, bo rozładowała się bateria w komputerze. Ktoś, coś
?
[ Dodano: 2012-01-17, 00:04 ]
Sprawdziłem dzisiaj powtórnie błędy i jest coś takiego:
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-AZA.lbl
Control Module Part Number: 8D0 907 551 D
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0002
Software Coding: 05711
Work Shop Code: WSC 06325
VCID: 2B5E1B28B55F2644
3 Faults Found:
17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction
P1519 -- 35-10 - - - Intermittent
17863 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Implausible Signal
P1455 -- 35-10 - - - Intermittent
17879 - EVAP Leak Detection Pump: Short to Plus
P1471 -- 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Usunęliśmy błędy ze Znajomym i sprawdziliśmy jeszcze zawory DV okazało się, że moje kwalifikują się do wymiany, sprawdziliśmy doładowanie na moich zaworach DV wyszło 0.5 bara, na zaworach pożyczonych od Znajomego z 1.8T 0.8 bara. Może tym razem ktoś, coś
? Na pewno zawory DV do wymiany.
[ Dodano: 2012-01-14, 18:41 ]
Razem ze Znajomym sprawdziliśmy błędy VCDS'em i wyszło coś takiego:
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-AZA.lbl
Control Module Part Number: 8D0 907 551 D
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0002
Software Coding: 05711
Work Shop Code: WSC 06325
VCID: 2B5E1B28B55F2644
5 Faults Found:
17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction
P1519 -- 35-10 - - - Intermittent
17864 - Exhaust Gas Temp Regulation for Bank 1: Limit Reached
P1456 -- 35-10 - - - Intermittent
17879 - EVAP Leak Detection Pump: Short to Plus
P1471 -- 35-10 - - - Intermittent
17874 - Metering Pump for Particle Filter (V135): Open or Short to Ground
P1466 -- 35-10 - - - Intermittent
17883 - EVAP Leak Detection Pump: Malfunction / No Signal
P1475 -- 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Po zapisaniu błędów, usunęliśmy je, po krótkiej przejażdżce i ponownym odczycie błędów nie było, dłużej nie udało Nam się niestety pojeździć, bo rozładowała się bateria w komputerze. Ktoś, coś
[ Dodano: 2012-01-17, 00:04 ]
Sprawdziłem dzisiaj powtórnie błędy i jest coś takiego:
Address 01: Engine Labels: 078-907-551-AZA.lbl
Control Module Part Number: 8D0 907 551 D
Component and/or Version: 2.7l V6/5VT G 0002
Software Coding: 05711
Work Shop Code: WSC 06325
VCID: 2B5E1B28B55F2644
3 Faults Found:
17927 - Camshaft Adjustment; Bank 1: Malfunction
P1519 -- 35-10 - - - Intermittent
17863 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Implausible Signal
P1455 -- 35-10 - - - Intermittent
17879 - EVAP Leak Detection Pump: Short to Plus
P1471 -- 35-10 - - - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Usunęliśmy błędy ze Znajomym i sprawdziliśmy jeszcze zawory DV okazało się, że moje kwalifikują się do wymiany, sprawdziliśmy doładowanie na moich zaworach DV wyszło 0.5 bara, na zaworach pożyczonych od Znajomego z 1.8T 0.8 bara. Może tym razem ktoś, coś
Sugeruję przenieść ( lub założyć nowy ) wątek w Technicznym. Mądre głowy rzadko chyba zaglądają do Witam
A żeby nie było całkowicie OT to może to Ci pomoże
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ault_Codes
A żeby nie było całkowicie OT to może to Ci pomoże
The Rice Power