zegar egt

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
pietro5
Posty: 285
Rejestracja: 2011-04-22, 17:11
Lokalizacja: Bydg./DK
Płeć:
Kontakt:

zegar egt

Post autor: pietro5 »

mam pytanko czy do 2,7 wystarczy zalozyc jeden zegar egt jak tak to jak go podlaczyc? czy musza byc dwa ?
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Załóż 1 ze wzgl ekonomicznego.
Lepiej byłoby mieć 2 a nawet 6 ale nie ma potrzeby, zakładamy że w jedenj i drugiej głowicy
dzieje sie to samo ;-)
Obrazek
Awatar użytkownika
pietro5
Posty: 285
Rejestracja: 2011-04-22, 17:11
Lokalizacja: Bydg./DK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pietro5 »

oki dzieki ;-)
Jaro71
Posty: 23
Rejestracja: 2011-09-23, 23:51
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jaro71 »

Właśnie też mam z tym problem ,a podobno da się to jakoś podłaczyć żeby ssał z obu łbów. Nie wiem ile w tym prawdy i czy ktoś ma jakiś pomysł czy się da to zrobić?? :-|
Nie znam się....dlatego kurde pytam... :)
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

nie da sie tego zrobic musialbys miec 2 czujniki i multiwyswietlacz albo 2 zegary . Andrzej takie zalozenia czasami gubia ludzi.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Jaro71
Posty: 23
Rejestracja: 2011-09-23, 23:51
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Jaro71 »

dziękuje za odp. to następne 700zł do wydania.... grr...;/
Nie znam się....dlatego kurde pytam... :)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

moze zacznijmy od tego....w jakim celu potrzebny ci ten czujnik EGT skoro fabrycznie masz 2 sondy ???
Obrazek
Awatar użytkownika
pietro5
Posty: 285
Rejestracja: 2011-04-22, 17:11
Lokalizacja: Bydg./DK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pietro5 »

no wlasnie u mnie byl walniety egt i tylko na vagu pokazalo jakies dziwne parametry nic pozatym
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

generalnie do seryjnych aut niema sensu wkładać wskaźników EGT....daje wam słowo że w przypadku ekstremalnych warunków na wydechu, sterownik szybciej zareaguje, niż kierowca zdąży puścić nogę z gazu po usłuszeniu/zobaczeniu "warning" na budziku
Obrazek
Awatar użytkownika
pietro5
Posty: 285
Rejestracja: 2011-04-22, 17:11
Lokalizacja: Bydg./DK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pietro5 »

aw69 pisze:generalnie do seryjnych aut niema sensu wkładać wskaźników EGT....daje wam słowo że w przypadku ekstremalnych warunków na wydechu, sterownik szybciej zareaguje, niż kierowca zdąży puścić nogę z gazu po usłuszeniu/zobaczeniu "warning" na budziku
ja to rozumiem ze to zbedny koszt ale chyba tu nikt serii albo prawie nikt niema ;-)
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

chodziło mi o seryjne ECU...... Bo nie sądze abyś miał stand alone
Obrazek
Awatar użytkownika
pietro5
Posty: 285
Rejestracja: 2011-04-22, 17:11
Lokalizacja: Bydg./DK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pietro5 »

no nie niby prawda ale jak egt np. niepoda cheka tak jak umnie to wtedy na budziku by bylo widac ze cos nie tak nie wiem pisze jako laik moze zeczywiscie przy takich modach to zbedny wydatek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

jak to nie poda checka ? jak sonda jest niesprawna i nie mierzy wartości, to ECU odrazu to widzi...niema czegoś takiego jak piszesz....Chyba że ktoś tak "umiejętnie" zrobił soft beż ścieżki "diagnostyczno/ochronnej".
Awatar użytkownika
pietro5
Posty: 285
Rejestracja: 2011-04-22, 17:11
Lokalizacja: Bydg./DK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pietro5 »

mowie tylko jak bylo u mnie u mnie elektronika byla uwalona i checka nie bylo wsumie to wyszlo na rolkach ze mocy brak a pozniej na vagu dziwne parametry na sondzie
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

no dokładnie tak to dziła pietro.....Check na desce to kontrolka informująca o wielu niewłaściwie działających rzeczach w aucie.
Obrazek
ODPOWIEDZ