AJK vs AGB

Moderatorzy: buba, Mod-Team

spanky
Posty: 4
Rejestracja: 2011-06-09, 17:42
Lokalizacja: Otwock
Płeć:
Kontakt:

AJK vs AGB

Post autor: spanky »

Witam szanowne grono.
Jako że w dziedzinie benzyn dopiero raczkuje to prosze wybaczyć proste pytania ;-)

Jakie są różnice w silniku AJK w A6 a AGB w S4 . Czy sa to blizniacze jednostki czy jednak jest roznica w gratach.
Seria AJK jest sporo nizsza a i wynik koncowy po satndardowym sofcie jest mniejszy niz w S4 .

Czy 400 PS jest realne z AJK [oczywiscie zmiany osprzetu] , ktos przerabial taki projekt ?

Przeszukalem kilka naszych rodzimych for ale konkretnej odpowiedzi nie znalazlem.
Jak pominalem post na ten temat to prosze o link.

Pozdrawiam.
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

są różnice ale baaardzo minimalne...mozna rzecz ze to bliżniacze jednostki i bez problemu 400 PS mozna z nim zrobić
Obrazek
spanky
Posty: 4
Rejestracja: 2011-06-09, 17:42
Lokalizacja: Otwock
Płeć:
Kontakt:

Post autor: spanky »

aw69 pisze:są różnice ale baaardzo minimalne...
a można jakieś szczegóły ... ;-) bo jednak nie daja mi spokoju te roznice w mocach seryjnych jak i po sofcie ...
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

najwiekszą różnicą jest ECU. jak przyjedziesz na spota to coś ci pokaże ;-)
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

ECU + przeplywka (HITACHI).
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

wałki, po roku 2004 trójnik, kolektor ssący, wtryski .. tyle na szybko
no i dolot z kompem
Obrazek
ODPOWIEDZ