biT + kompresor
biT + kompresor
http://moto.allegro.pl/kompresor-audi-t ... 68994.html
ciekawe czy byłaby opcja wsadzenia czegoś takiego
lub z eatonem
ciekawe czy byłaby opcja wsadzenia czegoś takiego
lub z eatonem
z tym to nie wiem, ale generalnie pomysł z kompresorem nie jest zły, problem to kasa ile trzeba by wydać na taki zestaw, chodzi tu głównie o wielkie kompresory z muscle carów, myślę że przy wydaniu 20-25 tys można zrobić konkretną maszynę z mega płaskim NM, fajny pomysł, ale u Nas za mało testuje się nowe szlaki....
wystrojenie tego to własnie jest najmniejszy problem.....wręcz bajecznie proste.
[ Dodano: 2011-05-28, 15:10 ]
pomyślałęm i ogólnie powiem wam że to jest ciekawy pomysł......ciekawe jak otwory kompresora pasują na głowice z 2,7 TT - moim zdaniem powinny pasować.....poprostu kłania się robota frezersko/tokarska żeby dorobić jakieś listwy dystansowe miedzy kanały kompresora i głowicy, muszą do tego mieć gniazda na wtryskiwacze no i trzeba by zlicować kółko kompresora do paska PK, na pierwszy rzut widze problem z pompą wspomagania :) Wywalić wspome hehe :) ?
[ Dodano: 2011-05-28, 15:10 ]
pomyślałęm i ogólnie powiem wam że to jest ciekawy pomysł......ciekawe jak otwory kompresora pasują na głowice z 2,7 TT - moim zdaniem powinny pasować.....poprostu kłania się robota frezersko/tokarska żeby dorobić jakieś listwy dystansowe miedzy kanały kompresora i głowicy, muszą do tego mieć gniazda na wtryskiwacze no i trzeba by zlicować kółko kompresora do paska PK, na pierwszy rzut widze problem z pompą wspomagania :) Wywalić wspome hehe :) ?
ciekawe jaki rozmiar jest tego kompresora. Ile zostanie miejsca na dorobienie gniazd na wtryski.
Ciekawe czy udało by się w jakiś sposób zaadoptować kolektor ssacy. Jeśli udało by się uciąć powyżej osadzenia wtrysków i otwory by się zgadzały z tymi w kompresorze to kwestia dorobienia adaptera/mocowania dla kompresora.
Myślę że jeśli wywalic kolektor razem z przepustnicą to kółko kompresora wylądowałoby powyżej pompy wspomagania (ale tu też pytanie o długośc kompresora). kwestia jak ja podłączyć pod pasek (osobne "zasilanie" z pompy wspomagania?)
no i przepustnica z tyłu...
[ Dodano: 2011-05-28, 16:41 ]
i ciekawe co to jest za druga czarna plastikowa puszeczka przy przepustnicy z wtyczką
Ciekawe czy udało by się w jakiś sposób zaadoptować kolektor ssacy. Jeśli udało by się uciąć powyżej osadzenia wtrysków i otwory by się zgadzały z tymi w kompresorze to kwestia dorobienia adaptera/mocowania dla kompresora.
Myślę że jeśli wywalic kolektor razem z przepustnicą to kółko kompresora wylądowałoby powyżej pompy wspomagania (ale tu też pytanie o długośc kompresora). kwestia jak ja podłączyć pod pasek (osobne "zasilanie" z pompy wspomagania?)
no i przepustnica z tyłu...
[ Dodano: 2011-05-28, 16:41 ]
i ciekawe co to jest za druga czarna plastikowa puszeczka przy przepustnicy z wtyczką
Wiedziałem Adam ze tak napiszesz z tym strojeniem:) Ale ja nie podchodzę do tego inaczej. Strojenie może nie jest trudne, ale żeby był efekt pożądany- czyli moc i żeby to wszystko było zgrane, to nie będzie takie łatwe, a kreski mogą nie powalac. Pomysł fajny tylko z jednego powodu-Auto będzie ładnie szło już od najniższych obrotów, ale czy warte zachodu to już kwestia chęci, bo raczej się da go zamontować, ale czy efekt końcowy będzie na miarę wydanej kasy i czasu to nie wiem... Tak średnio to widzę, choć pomysł ciekawy.
Strojenie aut na kompresorze zawsze jest łatwiejsze...boost narasta liniowo niema żadnych overboostów....poprostu sprężarka mechaniczna która zawsze pompuje tak samo niezaleznie od obciążenia na kołach. Steruje sie tylko wachą, zapłonem i ewentualnie jakies wałki rozrząduWiedziałem Adam ze tak napiszesz z tym strojeniem:) Ale ja nie podchodzę do tego inaczej. Strojenie może nie jest trudne, ale żeby był efekt pożądany- czyli moc i żeby to wszystko było zgrane, to nie będzie takie łatwe, a kreski mogą nie powalac. Pomysł fajny tylko z jednego powodu-Auto będzie ładnie szło już od najniższych obrotów, ale czy warte zachodu to już kwestia chęci, bo raczej się da go zamontować, ale czy efekt końcowy będzie na miarę wydanej kasy i czasu to nie wiem... Tak średnio to widzę, choć pomysł ciekawy.
W momencie kiedy masz sam kompressor to tak, ale tu musisz ustawić kompressor+2 sprezarki tak żeby to chulalo razem. Nie wiem czy przy kompressorze nie bedzie wstawala pozniej sprezarka... Ogolnie VW ma juz takie silniki ale z malymi turbinkami, a jak bedzie tu to niewiadoma..Oczywiście do zrobienia, ale czy będzie dobry efekt to nie wiem. W każdym razie chętnie zobaczę taki projekt-zakladasz większe sprezarki i żeby nie było laga dokladasz kompressor-może być ciekawie..
Dokładnie jak pisze AW. Duże sprezarki np. Gt28 w górę,np. glowica 2.8, "trochę" rzezby i częsci-pompa,wtryski, dobry cooler, konkretny wydech i kolektory i 600hp + 600Nm dostepnych od 1800 obr/min przy megadobrym strojeniu. Obawiam się tylko ze jak Nm walnie od dołu to bez zakucia tutaj się nie obędzie raczej... Pomysł jest cały czas ciekawy, bo praktycznie likwiduje laga i mamy full Power na całej prawie długości. Mówię-gorzej z wykonaniem, ale jak by się uprzeć to może z tego wyjść coś bardzo interesującego:-) Pytanie czy opłacalne i jak bardzo czasochłonne...
