Wpada w tryb awaryjny, cisnienie 0,5 bar-a

Moderatorzy: buba, Mod-Team

ajax
Posty: 251
Rejestracja: 2010-02-03, 16:35
Lokalizacja: wroclaw
Płeć:

Wpada w tryb awaryjny, cisnienie 0,5 bar-a

Post autor: ajax »

Witam,

wczoraj wyskoczyl check i nastepujace bledy :
17521 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
17866 Czujnik temperatury 2 recyrkulacji spalin - zwarcie do masy
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16502 Czujnik temperatury silnika wysokie napięcie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Czujnik temperatury padl tydzien temu, mam na wymiane, ale samochod jezdzil normalnie.
Bledy zostaly wykasowane, ale dzisiaj jak jechalem, znowu wpadl w tryb awaryjny i zapalil sie check. Bylem przekonany, ze to sonda, ale ku mojemu zdziwieniu komputer wywalil :

17865 Czujnik temperatury 2 recyrkulacji spalin - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17869 Regulacja temperatury recyrkulacji spalin strona 1 - zła funkcja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Wyglada na to, ze cala glowica ( ktora? ) , nie dostala zaplonu, dlaczego?
Po wykasowaniu, samochod jezdzi normalnie, dopuki nie przeciagne go powyzej 1 bar i wtedy znowu wpada w tryb awaryjny. Powracajace bledy :
16684 Losowe wypadanie zapłonu
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16688 Brak zapłonu cylinder 4
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16690 Brak zapłonu cylinder 6
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16689 Brak zapłonu cylinder 5
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Cewki raczej to nie sa, ciezko o awarje 3 na raz? Wyglada mi na modul zaplonowy, bo kazdy jest odpowiedzialny za jedna glowice?

EGT w normie, nic sie nie przegrzewa. Czasem leci do konca normalnie, po zmianie biegu dziura na moment i dalej ciagnie. A czasem odrazu wpadnie w tryb awaryjny.

Zrobic logi dynamiczne? Jezeli tak, to jakie bloki?

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc!
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

spróbuj podmienić moduł, może to jego wina
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

glowica od kierowcy.

Modul zaplonowy byc moze chociaz on tez raczej sie nie uwalil na wszystkie 3 naraz raczej. Wyglada jakby powyzej bara nie chcialo przepalac ( swiece/cewki ? ) . Generalnie uklad zaplonowy raczej.
Obrazek
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

tak jak pisza - zmiaen miejscami moduly zaplonu - jesli bledy pojawia sie na drugiej glowicy
a wadliwa odzyska życie to na bank moduł zaplonu co jest na obudowie filtra powetrza
Obrazek
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Tylko kurcze nie wiem czy doladowanie mialo by na niego wplyw tzn ze kleka powyzej 1 bara. Ale mozliwe. zamiania zabiera 5 minut :)
Obrazek
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

robi się ciepło i znowu się zaczyna :-P , moduł zapłonowy na 90%
ajax
Posty: 251
Rejestracja: 2010-02-03, 16:35
Lokalizacja: wroclaw
Płeć:

Post autor: ajax »

czyli moge poprostu podmienic wtyczki? Bo one sa roznego koloru, wiec wole spytac ;P

[ Dodano: 2011-05-19, 02:08 ]
jutro zamienie, na wasza odpowiedzialnosc ;P

Wtyczki zamienione, objaw dalej ten sam - jak zaczyna pompowac to wpada w try awaryjny i wywala zaplon na tych samych cylindrach o.O

Jutro powinienem miec cewki od SIDa to sprawdze, czy to nie ich wina.

Moze mi ktos powiedziec co to za czujniki i gdzie je kupic?
17865 Czujnik temperatury 2 recyrkulacji spalin - przerwa/zwarcie do plusa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

17869 Regulacja temperatury recyrkulacji spalin strona 1 - zła funkcja
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Oraz ktora to sonda :
17521 Regulacja lambda strona2 - podgrzewanie za wysokie
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

Patrzac na taki wysyp bledow i chaos, zaczynam sie zastanawiac, czy gdzies nie zostala uszkodzona instalacja?
ktokolwiek
Posty: 64
Rejestracja: 2010-02-04, 09:44
Lokalizacja: Łódź
Płeć:

Post autor: ktokolwiek »

Pierdzielony amerykanin :) Obyś nie miał z sondami tego co ja do tej pory się baruje, heh. Bobikowi już ręce opadły, hehe
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

To trzeba bylo cewki stronami zamienic tez :) hehe
Obrazek
ajax
Posty: 251
Rejestracja: 2010-02-03, 16:35
Lokalizacja: wroclaw
Płeć:

Post autor: ajax »

ktokolwiek, mozesz rozwinac teamt Twojego problemu?

nosb, cewki jutro bede mial i zamienie :)
ODPOWIEDZ