[S] Audi S4 B8 manual, szpera

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Duke
Posty: 1
Rejestracja: 2025-09-08, 22:51
Płeć:

[S] Audi S4 B8 manual, szpera

Post autor: Duke »

Audi S4 B8 2009 Phantom Black Pearl, manual, sportowy dyferencjał, B&O

Cena 76 000
przebieg: 210 tys. km
Wyposażone w manualną skrzynię biegów oraz fabryczny sportowy tylny dyferencjał sterowany elektrohydraulicznie(nie chodzi o Torsen na środku), eliminuje typową dla Audi podsterowność i pozwala na nadsterowność, czyli uślizg tylnej osi.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Youtube:

Egzemplarz posiada konfigurowalne tryby jazdy: silnika, układu wspomagania, dyferencjału, zawieszenia oraz system audio Bang & Olufsen.

Auto ma 416.7KM, program wykonany w VTG długo zanim stałem się jego właścicielem w 2019 roku.

Ponad 95% napraw zostało wykonanych w serwisie Graftech GTS w Odranowoli. Jest to najlepszy serwis, z jakim kiedykolwiek miałem do czynienia, niezależnie od marki.

Regularnie pieczołowicie serwisowałem auto, zawsze bez patrzenia na koszty. Każde auto serwisuję w ten sam sposób. Wymian oleju było więcej, niż widnieje w dokumentacji, dostarczałem swój, sprawdzony olej: Millers 5W40 EE Performance. Prowadzę m.in. firmę zajmującą się badaniami olejów, dlatego przykładam do tego szczególną wagę.

Powód sprzedaży? Brak miejsca i chęć zakupu Toyoty Sienny.

Czerwiec 2025 (209 030 km):

• Wymiana zestawu naprawczego wiązki przewodów

• Wymiana czujników zawieszenia przód + wymiana kostki czujnika PP

• Wymiana kostki czujnika poziomu zawieszenia (przód)

• Wymiana czujników regulacji zasięgu świateł

• Ponowna wymiana dmuchawy, nie byłem zadowolony z pracy wstawionej dmuchawy, zamontowałem Nissensa, bo Mahle nie jest teraz dostępny i jest idealnie

Maj 2025 (208 513 km):

• Wymiana obu sworzni wahaczy przednich + geometria zawieszenia

• Pranie tapicerki, kompleksowe mycie i sprzątanie auta

• Likwidacja luzów na przekładni kierowniczej

Marzec 2025 (207 182 km):

• Wymiana gum stabilizatora przód

• Przesmarowanie sworznia wahacza LP

• Wymiana dmuchawy nawiewu i rezystora dmuchawy

• Wymiana oleju silnikowego (z filtrem) + płukanka silnika

• Wymiana tulei dyferencjału tył, odbojów amortyzatorów

• Wymiana uszczelniaczy wału, skrzyni biegów, chłodnicy klimatyzacji

• Wymiana oleju w skrzyni i dyferencjale

Styczeń 2025 (204 614 km):

• Wymiana oleju silnikowego (z filtrem) + płukanka silnika

Maj 2024 (198 850 km):

• Wymiana osłony przegubu wewnętrznego LP

Kwiecień 2024 (197 797 km):

• Kompleksowy serwis silnika (demontaż, wymiana uszczelek, wymiana katalizatorów na 200 komorowe, planowanie kolektorów, czyszczenie zaworów dolotowych, wymiana łapy silnika)

• Wymiana wahaczy tylnych, czujnika ABS, gumek zacisków hamulcowych, płynu hamulcowego, czynnika klimatyzacji

• Wymiana oleju silnikowego, filtra oleju i filtrów powietrza

Październik 2023 (194 148 km):

• Wymiana skrzyni biegów z transportem

• Wymiana sprzęgła, koła dwumasowego, oleju skrzyni, oleju dyferencjału tylnego

• Serwis klimatyzacji

• Wymiana pompy wspomagania

Lipiec 2023 (191 813 km):

• Usunięcie trzasków zawieszenia (dokręcanie wahaczy, belki zawieszenia)

• Dodatek do benzyny

• Uszczelnienie wydechu, dorobienie nowego tłumika środkowego

Czerwiec 2023 (190 920 km):

• Wymiana płynu wspomagania (stary płyn szary)

• Naprawa wiązki elektrycznej (czujnik poziomowania)

Kwiecień 2023 (189 140 km):

• Wymiana obejm układu wydechowego

Marzec 2023 (188 395 km):

• Wymiana nadkola lewy przód, regeneracja wkładu drzwi kierowcy

• Serwis olejowy silnika

Styczeń 2023 (186 686 km):

• Wymiana pedału sprzęgła (osi sprężyny), plecionek wydechu i obejm łączących

Listopad 2022 (184 795 km):

• Kompleksowa wymiana tarcz i klocków hamulcowych (przód + tył), wymiana piast i łożysk kół

Sierpień 2022 (182 864 km):

• Wymiana zaworu sterowania faz rozrządu

• Wymiana uszczelek silnika, filtrów i olejów eksploatacyjnych

Lipiec 2022:

2 etapowa korekta lakieru i położenie powłoski ceramicznej

Lipiec 2022 (182 753 km):

• Wymiana łożysk i piast przód, wymiana tarcz i klocków hamulcowych, wymiana lampy STOP

Maj 2022 (180 864 km):

• Naprawa wycieku układu wspomagania

Marzec 2022 (179 613 km):

• Serwis olejowy skrzyni biegów, wymiana oleju silnikowego, naprawa czujnika poziomowania

Styczeń 2022 (178 716 km):

• Naprawa przekładni kierowniczej z wymianą płynów, drążków kierowniczych, poduszek silnika

Wrzesień 2021:

Drobna stłuczka z Seicento, Seicento skręcało na dziewczynki do lasu w zakaz wjazdu.

Seicento odjechało o własnych siłach do domu. Zostały uszkodzone tylko rzeczy estetyczne, dzięki temu auto dostało nowe światła, zderzak, maskę, błotnik, wszystko robione na oryginalnych częściach z ASO, na czujniku nic nie wychodzi bo jest tam jedna warstwa, kosztorys jest bardzo dokładny. Chętnie go udostępnię przy oględzinach.

Naprawa była wykonywana przez świetnego lakiernika. Detailer nie był w stanie się dopatrzyć naprawy.

Sierpień 2021 (175 076 km):

• Wymiana tarcz i klocków hamulcowych EBC RED STUFF przód

• Wymiana oleju silnikowego z filtrem i płukanką

Lipiec 2021 (173 484 km):

• Kompleksowa wymiana sprzęgła i koła dwumasowego, łapy sprzęgła

• Obszycie kierownicy

Marzec 2021 (168 825 km):

• Kompleksowy serwis paska wielorowkowego, pompy próżniowej, termostatu, czujnika temperatury, hamulców przód

• serwis olejowy

Grudzień 2020 (166 395 km):

• Wymiana wentylatora dmuchawy, zamka drzwi, osłony przegubu LP

• Nowa lewarek zmiany biegów z ASO

Lipiec 2020 (160 000 km):

• Wymiana wariatora faz rozrządu, serwis olejowy z płukaniem silnika

Grudzień 2019

• Wymiana rozrządu, napinacze, prowadnice, łańcuchy i regeneracja wariatorów w partaczącej firmie na M co lubi pozywać klientów, później wariatory zostały wymienione na nowe z ASO

• Wymiana oleju

• Wymiana tarcz i klocków

• Montaż fabrycznie nowego kompresora, stary miał wyciek płynu chłodniczego z jednej z chłodnic

Październik 2019

• Wymiana amortyzatorów aktywnych przód i niektórych wahaczy z przodu

Ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 §1 Kodeksu cywilnego, ani zapewnienia w rozumieniu art. 556¹ §2 Kodeksu cywilnego.
ODPOWIEDZ