Srebna eSka - S4 b7 4.2 v8 AT

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
pioootr
Posty: 58
Rejestracja: 2018-05-05, 19:52
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pioootr »

Jak się zmienił dźwięk silnika po wydłubaniu pre-cat ?

Gdzie polerowałeś szybę przednią ?
150 + 450 + 420 = 1020 KM
customover
Posty: 37
Rejestracja: 2018-08-21, 09:51
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: customover »

Szybę polerowalem sam tlenek ceru + pad filcowy.

Dźwięk się zmienił na minimalnie bardziej metaliczny ale w dobrym tego słowa znaczeniu.
Głośność + 10% bieg jałowy 20% wot
Awatar użytkownika
pioootr
Posty: 58
Rejestracja: 2018-05-05, 19:52
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pioootr »

customover pisze:Szybę polerowalem sam tlenek ceru + pad filcowy
Też kiedyś tak robiłem, umęczyłem się strasznie, a efektu nie było...
150 + 450 + 420 = 1020 KM
Bastek333
Posty: 9
Rejestracja: 2019-06-16, 21:20
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bastek333 »

Witam,

I tak odrazu z pytaniem ;) - czy da sie sciagnac sama gore kolektora dolotowego na silniku bez wyciagania calego dolotu ?

Mowa tu o silniku BBK w S4 B6

Raz juz to wyciagalem jak robilem uszczelke gornej pokrywy - ale za pierona nie pamietam czy sa tam jakies srubki od dolu ktore lacza dekle (nie otwieralem tego bo nie bylo potrzeby).

Teraz podejrzewam ze klapa mi balaganu narobila wiec pewnie bede musial otworzyc dolot...
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

da się, ale wygodniej wyjąć całość raczej i rozebrać "na stole"
Bastek333
Posty: 9
Rejestracja: 2019-06-16, 21:20
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bastek333 »

pawelosinski83 pisze:da się, ale wygodniej wyjąć całość raczej i rozebrać "na stole"
No wlasnie o ta wygode chodzi - pamietam jak wygladalo odsuwanie i potem wsuwanie wtyczek w te mocowania :) - a pozatym uszczelki pod dolotem maja moze z 6 miesiecy - wiec nie specjalnie chcialbym je znowu zamawiac w ASO :)

Jesli tylko nie ma zadnych srubek od dolu to sobie spokojnie poradze z ta operacja :)

Dzieki za odpowiedz tak wogole :)
customover
Posty: 37
Rejestracja: 2018-08-21, 09:51
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: customover »

Potwierdzam temat do ogarnięcia bez demontażu
Bastek333
Posty: 9
Rejestracja: 2019-06-16, 21:20
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Bastek333 »

Dzieki :) - Na szczescie okazalo sie ze klapa jest w calosci - choc carbonowa plytka juz w domu :) Jakby co to bede mial czym naprawiac.... A problemem okazal sie zatkany katalizator :-/ - wywalilem pre i glowne i w koncu auto zaczelo jechac :mrgreen:

Mysle coprawda nad jakimis downpipes z katem metalowym - ale albo cena powala albo konstrukcja mi sie nie podoba - najchetniej to chcialbym dobrej jakosci rury z katem metalowym 200 CPSI ale w miejscu glownych katow a nie pre katow... nawet niepotrzebowalbym zeby byly z nierdzewki - ale nie chce rzezby tylko zeby byly to odpowiednio profilowane rury..... Ktos gdzies cos takiego widzial ze ludzkie pieniadze ?
Urko73
Posty: 2
Rejestracja: 2024-09-28, 21:53
Płeć:

Re: Srebna eSka - S4 b7 4.2 v8 AT

Post autor: Urko73 »

Cześć, a robiłeś zmianę softu skrzyni? Szukam szukam i nic konkretnego nie mogę znaleźć.
Artur
ODPOWIEDZ