Audi V8 D11
Audi V8 D11
Powitać.
Dawno mnie na tym forum nie było
Jako że lubię starocie (raz byłem na spocie audi 200 turbo quattro 1984r a raz S8 D2 manual przedlift) a z nowszymi autami jakoś nigdy mi nie po drodze to w 2020 roku w sumie na urodziny.
Kupiłem audi V8 D11
Zakup dość spontaniczny.
Pojechałem z kolegą oglądać V8 D11 mówił już od dłuższego czasu że mu chodzi po głowie takie auto.
Na miejscu okazało się że na hali u kolesia stoją dwie D11
Po oględzinach (dość długich) i próbach odpalenia V8-semek, udało się odpalić jedną. Ta która krócej stała bo ok 4lat nie ruszana a druga ok 16 lat. Ta niestety nie odezwała sie. Co nie zmienia faktu że potencjał w autach było widać
Kolega nie do końca był zdecydowany ale jednak jakoś tak wyszło że wzięliśmy obie V8 w pakiecie
Tak więc moja audi to V8 D11 3.6 V8 1989r ze skrzynią automatyczną ZF 4HP24A początek produkcji bo jeszcze VIN z oznaczeniem "44" czyli auto kodowane jeszcze jako Typ44 więc jak pospolicie nazywane 100/200 C3 Cygaro ( nowsze mają już w VIN oznaczenie 4C czyli już prawidłowo jako pełna nazwa Audi V8 D11 Typ4C )
Według dokumentów auto wyrejestrowane w Szwajcarii w 2008 roku i prawdopodobnie od tej pory stało nie używane co można było wnioskować po kolorze paliwa w zbiorniku.
Tak więc kupiłem audi w ciemno bo nie odpalało i nie znałem w jakim jest stanie
Jak już auto miałem u siebie zabrałem się za ożywienie go. Po krótkim dochodzeniu wyszło że pompa paliwa stoi. Czyli pierwsze co wymiana pompy paliwa. Wypompowanie starego ze zbiornika (mocno brązowe było aż)
Audi dostało świeże paliwo i zagadało bez problemu
Okazało się że tak na prawdę to te audi jeździ skręca i nawet hamuje
Czyli jak już było wiadomo że żyje to powoli było doprowadzane do stanu by mogło się nadawać do wyjazdu na drogi.
Wiadomo pakiecik startowy typu:
-rozrzad komplet
-regeneracja zacisków hamulcowych
-nowe płyny ustrojowe
-oleje filtry silnik/skrzynia
-zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego
- uszczelnienie sprężarki klimatyzacji nabicie czynnikiem i odgrzybienie
-ogarniecie środka
-amortyzatory tył
-komplet sprężyn przód/tył Eibach Pro Kit ( fajnie auto wygląda a nie jest twarde )
-felgi BBS skręcane RT700
Jeszcze coś tam pewnie w między czasie było robione i jest na bieżąco.
Audi ogólnie bardzo fajnie się jeździ , na pewno zwraca na siebie uwagę na ulicy.
Dużo reakcji u przechodni i innych kierowców wywołuje
Do auta komplet papierów dokumentow w oryginalnym kajecie z logo audi V8 oraz wydruki z emisji spalin od 1989r do 2008 do puki jeździła w Szwajcarii
Z wyposażenia to taki standard jak na początek produkcji D11
-elektryczne szyby przód/tył
-fotele elektryczne + pamięć fotela kierowcy
-tempomat
-wycieraczki reflektorów
-6 głośników + wejścia słuchawkowe w tylnej półce
-roleta tylnej szyby manualna
-zamek centralny
Audi zrobiło przez sezon letni w zeszłym roku ok 10tys km a w sumie od kiedy ja mam ok 13tys km
Link do zdjęci audi
https://drive.google.com/drive/folders/ ... _xXDfALRyc
Dawno mnie na tym forum nie było
Jako że lubię starocie (raz byłem na spocie audi 200 turbo quattro 1984r a raz S8 D2 manual przedlift) a z nowszymi autami jakoś nigdy mi nie po drodze to w 2020 roku w sumie na urodziny.
Kupiłem audi V8 D11
Zakup dość spontaniczny.
Pojechałem z kolegą oglądać V8 D11 mówił już od dłuższego czasu że mu chodzi po głowie takie auto.
Na miejscu okazało się że na hali u kolesia stoją dwie D11
Po oględzinach (dość długich) i próbach odpalenia V8-semek, udało się odpalić jedną. Ta która krócej stała bo ok 4lat nie ruszana a druga ok 16 lat. Ta niestety nie odezwała sie. Co nie zmienia faktu że potencjał w autach było widać
Kolega nie do końca był zdecydowany ale jednak jakoś tak wyszło że wzięliśmy obie V8 w pakiecie
Tak więc moja audi to V8 D11 3.6 V8 1989r ze skrzynią automatyczną ZF 4HP24A początek produkcji bo jeszcze VIN z oznaczeniem "44" czyli auto kodowane jeszcze jako Typ44 więc jak pospolicie nazywane 100/200 C3 Cygaro ( nowsze mają już w VIN oznaczenie 4C czyli już prawidłowo jako pełna nazwa Audi V8 D11 Typ4C )
Według dokumentów auto wyrejestrowane w Szwajcarii w 2008 roku i prawdopodobnie od tej pory stało nie używane co można było wnioskować po kolorze paliwa w zbiorniku.
Tak więc kupiłem audi w ciemno bo nie odpalało i nie znałem w jakim jest stanie
Jak już auto miałem u siebie zabrałem się za ożywienie go. Po krótkim dochodzeniu wyszło że pompa paliwa stoi. Czyli pierwsze co wymiana pompy paliwa. Wypompowanie starego ze zbiornika (mocno brązowe było aż)
Audi dostało świeże paliwo i zagadało bez problemu
Okazało się że tak na prawdę to te audi jeździ skręca i nawet hamuje
Czyli jak już było wiadomo że żyje to powoli było doprowadzane do stanu by mogło się nadawać do wyjazdu na drogi.
Wiadomo pakiecik startowy typu:
-rozrzad komplet
-regeneracja zacisków hamulcowych
-nowe płyny ustrojowe
-oleje filtry silnik/skrzynia
-zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego
- uszczelnienie sprężarki klimatyzacji nabicie czynnikiem i odgrzybienie
-ogarniecie środka
-amortyzatory tył
-komplet sprężyn przód/tył Eibach Pro Kit ( fajnie auto wygląda a nie jest twarde )
-felgi BBS skręcane RT700
Jeszcze coś tam pewnie w między czasie było robione i jest na bieżąco.
Audi ogólnie bardzo fajnie się jeździ , na pewno zwraca na siebie uwagę na ulicy.
Dużo reakcji u przechodni i innych kierowców wywołuje
Do auta komplet papierów dokumentow w oryginalnym kajecie z logo audi V8 oraz wydruki z emisji spalin od 1989r do 2008 do puki jeździła w Szwajcarii
Z wyposażenia to taki standard jak na początek produkcji D11
-elektryczne szyby przód/tył
-fotele elektryczne + pamięć fotela kierowcy
-tempomat
-wycieraczki reflektorów
-6 głośników + wejścia słuchawkowe w tylnej półce
-roleta tylnej szyby manualna
-zamek centralny
Audi zrobiło przez sezon letni w zeszłym roku ok 10tys km a w sumie od kiedy ja mam ok 13tys km
Link do zdjęci audi
https://drive.google.com/drive/folders/ ... _xXDfALRyc
Audi S6 C5 Avant
Audi V8 D11
Audi 200 C3 2.1 10vT quattro
Audi A6 C4 2.8 quattro
Audi S8 D2 (było)
Audi V8 D11
Audi 200 C3 2.1 10vT quattro
Audi A6 C4 2.8 quattro
Audi S8 D2 (było)
Re: Audi V8 D11
Dawaj fotki bo do google nie mam dostępu.
Re: Audi V8 D11
Jest dostęp do tych fot ?
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
Re: Audi V8 D11
Zmieniłem dostępność , sorry nie zauważyłem tego jak dodawałem zdjęcia na dysk. Już normalnie z linku powinno się otwierać
Audi S6 C5 Avant
Audi V8 D11
Audi 200 C3 2.1 10vT quattro
Audi A6 C4 2.8 quattro
Audi S8 D2 (było)
Audi V8 D11
Audi 200 C3 2.1 10vT quattro
Audi A6 C4 2.8 quattro
Audi S8 D2 (było)
Re: Audi V8 D11
Ale sztos zakochałem się
Re: Audi V8 D11
O wow, mega! Na pewno wszystkie oczy na ulicy zwrócone na ten samochód
_______________
https://www.telewizjaonline.pl/tvp-1/
_______________
https://www.telewizjaonline.pl/tvp-1/
Re: Audi V8 D11
Hej, a jak wyglądają koszty tych napraw? Czy ktoś, kto do tej pory śmigał w B5, odczuje zdecydowaną różnicę?
Re: Audi V8 D11
A ile Wam wytrzymują mniej wiecej wycieraczki? I jakie modele polecicie?
Re: Audi V8 D11
Ogólnie to z tych co używałem to Valeo chyba najlepsze poza OEM. Ciekaw jestem jak wypadną Denso, bo jakiś czas temu zdecydowałem się na tę markę.
U mnie z reguły pióra wycieraczek wytrzymują dwa lata.
Jesli chodzi o miejsce do zakupu polecam zorientować się tutaj https://autoswiatla.pl/pl/menu/wycierac ... i-281.html Na miejscu powinni dobrać jakiś model.
U mnie z reguły pióra wycieraczek wytrzymują dwa lata.
Jesli chodzi o miejsce do zakupu polecam zorientować się tutaj https://autoswiatla.pl/pl/menu/wycierac ... i-281.html Na miejscu powinni dobrać jakiś model.