Wyciąganie silnika 2.7

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Michal 89
Posty: 1
Rejestracja: 2022-02-25, 22:20

Wyciąganie silnika 2.7

Post autor: Michal 89 »

Witam wszystkich.
Zebrałem się na wyciągnięcie silnika po uporaniu się z blacharka z mojego allroada 2.7 w manuali
Mam kilka pytań odnośnie modyfikacji itp.
1. Na co zwrócić uwagę przy wyciąganiu silnika tzn chodzi mi o to czy muszę wywalac sanki i rozpinac zawieszenie czy mogę wyjechać z nim przodem.
2. Przy demontażu log i ściąganiu kolektora ssacego przez nieuwagę wpadło mi niestety trochę zanieczyszczeń do głowicy głównie piasek żadnych metalowych el. Nie na szczęście. przedmuchalem komoresorem ale pewnie trochę wyleciało do środka. Czy konieczne będzie sciaganie głowic czy samo wyleci podczas rozruchu?
3. Czy warto usunąć Sai czy lepiej zostawić dodam że wydech będę zmieniał i katalizatorow nie będzie raczej żadnych.
4. Będę chciał wymienić turbiny i tu się zastanawiam trochę bo opcji jest kilka tzn robić hybrydy k03 kupić regenerowane k04 lub są też na olx gotowe hybrydy k03 z zeliwami od rs6 c5 muszla k03 ale rozwiercona na wymiar k04 Od karambola.
5. Docelowo celuje w mocne 400+ więc tak: IC mam większe i grubsze ale nadal smic, wydech będzie nowy, wtryski wejdą 525 plus mocniejsza pompa, sprzeglo już jest od rs4 b5, kolektory wydechowe juz czekaja. Co jeszcze musiał bym przerobić lub zmodyfikować. Przewertowalem trochę forum dużo się dowiedziałem ale niestety pewnie trochę jeszcze rzeczy wyjdzie w trakcie o które będę pytał na forum.
6. Co uszczelnić jak juz będę miał motor wyjęty. Generalnie można powiedzieć że suchy jest bo są tylko lekkie zapocenia. Motor ma 275 tys.
Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ