Siema.
Majstry bo rozkładam ręce.
Mam taką jedną fajną A4 B6 S-line na 3.0 V6 ostatni miesiąc ostatni wypust.
Mniejsza z tym .
Całe zawieszenie tj. wahacze przód i tył zostały wysłane do Regumu na regeneracje. Kosztowało to nie mało ale ogarneli nawet spoko wszystko nowe
Dodatkowo wjechał używany Bilstein B6 Gwint + przód ZR18 + tarcze z merca standardowo.
Wszystko poskładane jak należy. Pierwszy mój błąd to nie dałem śrub od SIDA do zacisków tylko kupiłem zwykłe utwardzane. Niestety zaciski zaczęły stukać co raz mocniej i w końcu się lekko odkręciły ... Już wiedziałem ze to ie zda egzaminu i zamówiłem śruby od SIDA dokręciłem i spoko siedzą sztywno. Ale dalej coś stuka . szczególnie jak jadę po płytach betonowych no to masakra, coś jak górne mocowanie amora ale czuje to na pedałach hamulca i kierownicy. Po autostradzie czy wiejskich równych drogach nic, cisza jak tylko zaczną się dziury to klepie.
Jestem podwójnie wkurzony bo wcześniej było ori zawias BV S-line na czerwonych amorach i totalnie wywalony zawias i nic nie stukało a teraz jest wszystko nowe i klepie. Zastanawiam się czy ten bilstein przód nie klepie
Rozłożone ręce B6 BBK + Bilstein
Re: Rozłożone ręce B6 BBK + Bilstein
cale zawieszenie się usztywniło i może teraz przekładnie słychać, drążki, końcówki kier. nowe ?
quattro-service.pl
