Interesuje mnie jakich wezy uzyc do zakucia ? W firmie w kielcach maja waz teflonowy w oplocie stalowyc niby do powietrza ale mowia ze smialo mozna uzyc do oleju , bardzo plastyczny. Pytalem o parametry to spokojnie wytrzyma 20 bar oraz + 200stopni.
Na re5pect jest cos podobnego w sumie. I jakiej srednicy dac te weze ? 10 czy 12 mm ?
Weze do chlodniczki oleju
podłącze sie pod temat. Czy nie ma gotowych kompletnych zestawów dodatkowej chłodnicy oleju do S4? Znalałem wątek oparty na ori częściach z RS4, ale kasowo chyba wyjdzie nie bardzo
http://www.audiworld.com/tech/eng61.shtml
http://www.audiworld.com/tech/eng61.shtml
Pewnie podobnie
Dobra to skoro nikt nic nie podpowie to zamawiam w re5pect
Albo pomecze jeszcze chwile temat :D
Weze moquip z respect wnioskuje sa z "gumy" w srodku + oplot. Termicznie wytrzymuja 120 stopni (wiec na granicy ) a ich cisnienie robocze to 27 bar ( bez znaczenia bo w aucie nigdy nie przekroczy 10 ) . Jak juz wspominalem wczesniej w utech w kielcach chlopak zaoferowal mi weze teflonowe w oplocie z karbowaniem. Mialem w lapskach : baaardzo miekkie i elastyczne .
Cos jak tutaj :
http://www.diuna.pl/?action=ArticleView&id=70
I tutaj szersza nota techniczna :
http://www.normapress.pl/przewody-hydra ... onowe.html
Termicznie 200 stopni bez problemu ( wiec wielki margines bezpieczenstwa ) . Rozrywanie to kolo 100 bar ( wiec nie ma mowy o tym ) . Waz jak widac wiec znacznie lepsze paranetry niz moquip a cena taka sama : metr biezacy 92 zl bodajze . Generalnie chodzi o to ze : kupujac z neta zamawiam sam waz + i tak musze jechac do firmy zakuc. Tutaj ide i mam od reki wsio.
Generalnie chce miec jak najpewniej to zrobione ( moge wykorzystac stare weze od ori chlodniczki ale maja ponad 10 lat
) , nie chce zeby mi wyplulo olej za kilkaset zl + narazilo silnik na jakies uszkodzenie :) Dlatego draze temat.
Co byscie wybrali ?

Skalar ale co za problem to dorobic ? Podstawki sa u sida jak i chlodniczki jakie chcesz. Zakuwasz weze i tyle :) I nawet cenowo da sie przezyc :)
Dobra to skoro nikt nic nie podpowie to zamawiam w re5pect
Albo pomecze jeszcze chwile temat :D
Weze moquip z respect wnioskuje sa z "gumy" w srodku + oplot. Termicznie wytrzymuja 120 stopni (wiec na granicy ) a ich cisnienie robocze to 27 bar ( bez znaczenia bo w aucie nigdy nie przekroczy 10 ) . Jak juz wspominalem wczesniej w utech w kielcach chlopak zaoferowal mi weze teflonowe w oplocie z karbowaniem. Mialem w lapskach : baaardzo miekkie i elastyczne .
Cos jak tutaj :
http://www.diuna.pl/?action=ArticleView&id=70
I tutaj szersza nota techniczna :
http://www.normapress.pl/przewody-hydra ... onowe.html
Termicznie 200 stopni bez problemu ( wiec wielki margines bezpieczenstwa ) . Rozrywanie to kolo 100 bar ( wiec nie ma mowy o tym ) . Waz jak widac wiec znacznie lepsze paranetry niz moquip a cena taka sama : metr biezacy 92 zl bodajze . Generalnie chodzi o to ze : kupujac z neta zamawiam sam waz + i tak musze jechac do firmy zakuc. Tutaj ide i mam od reki wsio.
Generalnie chce miec jak najpewniej to zrobione ( moge wykorzystac stare weze od ori chlodniczki ale maja ponad 10 lat
Co byscie wybrali ?
Skalar ale co za problem to dorobic ? Podstawki sa u sida jak i chlodniczki jakie chcesz. Zakuwasz weze i tyle :) I nawet cenowo da sie przezyc :)

co fakt to fakt. Tyle, że nie wiem jeszcze gdzie ulokować chłodnicę a co za tym idzie jakie długości węży itd. Wrzucił byś jakieś foty z prac nad chłodnicą dla ułatwienia. Stawiam 0,5 wyborowejnosb pisze:Pewnie podobnie![]()
Skalar ale co za problem to dorobic ? Podstawki sa u sida jak i chlodniczki jakie chcesz. Zakuwasz weze i tyle :) I nawet cenowo da sie przezyc :)
mam jeszcze takie zapytanko. Czy jest szansa zamontować w naszych furach chłodnicę oleju od S4 4.2 ?



