Jestem na kupnie Audi R8 i w związku z tym mam kilka pytań do pasjonatów Audi :)
Decyzja już zapadła i w grę wchodzi tylko i wyłącznie V10, rocznik raczej przedlift czyli do 2012 z sekwencyjną skrzynią R-Tronic.
1. Silnik
- Standardowo syf w kolektorze i problematyczne klapki jak we wszystkich FSI ?
- Coś jeszcze powinienem wiedzieć ?
- Panewki rozrząd ?
- Przy jakim przebiegu zainteresować się czyszczeniem kolektora ?
- Czy to prawda że silnik Audi na standardowym sofcie jest zdławiony w taki sposób że przepustnica nie otwiera się na 100% przy wysokich obrotach ? (zabieg marketingowy żeby R8 nie było szybsze od Lamborghini)
2. Skrzynia
- Problemy z hydrauliką albo sterowaniem ?
- Czy jest wymagana adaptacja sprzegła ? Jeśli tak to jakie oprogramowanie to obsłuży ?
3. Zawieszenie
- Czy regenerować Magnetic Ride jak już się wyleje czy zmienić lepiej na gwint bo po regeneracji znowu się wyleje ?
Chyba narazie tyle... Mam nadzieje że mi wybaczycie tę listę pytań, ale nie mam kogo innego pytać
