dodam swoje 5 groszy bo do A6C5 to mało kto coś zmienia
- Przód 375mm 4M0615301BJ, 6 tłok Akebono, adapter ->WRK brakes, przewody HEL "normalne" do A6C5,
- tył zacisk Phaeton 5.0/6.0 (mix z ręcznym) , jarzmo BDA604/605, klocki TRW GDB1516, tarcza 330mm TRW DF4818S, przewody PHA314 (ale musze wymienić, bo strasznie "wykręcone")
- osłony tarczy przód phaeton + kierownice powietrza, tył też phaeton
- felgi 8E0 601 025 AK
- dystanse 2055571A (przy piaście z "S"/"RS" może by weszło bez dystansu)
- pompa wymieniona na "27"
Mocowanie przewody ABS itp jak na fotach, z małą uwagą że lewy i prawy przewód od ABS nie jest takiej samej długości

i przy pierwszej jeździe próbnej prawie urwałem, albo urwałęm i tylko osłona gumowa trzyma, no ale to by już chyba błąd kontroli trakcji wyskoczył
plus to, że zamontowałem podwójny czujnik zużycia klocka no i już się przetarł po 100m ;D, za mało miejsca miedzy zaciskiem a felgą (jakieś 2-3mm)
Galeria
Jutro dodam jeszcze trochę fotek z zaznaczeniem gdzie ciąć osłony tarczy itp
tylko słabo odpowietrzyłem po pedał późno łapie :/ i po pompowaniu szybciej łapie
a teorii odpowietrzania trzy miliony
z włączonym silnikiem, wyłączonym, z włączonym zapłonem ........
EDIT
1. kable od czujnika zużycia złapane na trytkę
2. przewody wymienię chyba na RS6 C5