szarpanie napędem przy operowaniu gazem oraz zmianie biegów
szarpanie napędem przy operowaniu gazem oraz zmianie biegów
Cześć,
Piszę do was z pytaniem , czy ktoś miał problem z szarpiącym napędem tak jakby tył załączał się z opóźnieniem ? zjawisko to występuje przy bardziej gwałtownym puszczeniu sprzęgła lub jak jade stałą prędkością i puszczam gaz lub dodaje ( tak jakby ktoś nas uderzył w tył). Przy tym lewarek biegów lata przod tył jak głupi...
Rozmawiałem z kilkoma osobami , które mają podobnie , zmieniały przeguby , poduszki dyfra, skrzyni i dalej ten problem występuje. Jedna osoba wymieniła także torsen , który mu stukał przy zmianie biegów , stuków już nie ma ale szarpanie nadal występuje. Czy ktoś miał podobną sytuację i udało mu się to rozwiązać ? Czy może to jednak torsen ? Może dwumas czy może po prostu skrzynia ?
Piszę do was z pytaniem , czy ktoś miał problem z szarpiącym napędem tak jakby tył załączał się z opóźnieniem ? zjawisko to występuje przy bardziej gwałtownym puszczeniu sprzęgła lub jak jade stałą prędkością i puszczam gaz lub dodaje ( tak jakby ktoś nas uderzył w tył). Przy tym lewarek biegów lata przod tył jak głupi...
Rozmawiałem z kilkoma osobami , które mają podobnie , zmieniały przeguby , poduszki dyfra, skrzyni i dalej ten problem występuje. Jedna osoba wymieniła także torsen , który mu stukał przy zmianie biegów , stuków już nie ma ale szarpanie nadal występuje. Czy ktoś miał podobną sytuację i udało mu się to rozwiązać ? Czy może to jednak torsen ? Może dwumas czy może po prostu skrzynia ?
Tak jak pisze Atom każdy przypadek jest inny ale wydaje mi się, że od skrzyni i torsena wszystko się zaczyna, potem sprzeglo, poduszki skrzyni, dalej to już przeguby wewnętrzne i wał.
U mnie skrzynia była robiona i dalej mam ten objaw - po filmikach zauważyłem, że luz na wale jest zdecydowanie mniejszy od innych przypadkow. Dzisiaj potwierdzę czy wymienili mi torsena.
Zauważyłem wczoraj, że jeden przegub przy skrzyni ma już chyba luz.
Ktoś się spotkał z tym żeby dwumasa dawała efekt luzu na układzie napędowym?
U mnie skrzynia była robiona i dalej mam ten objaw - po filmikach zauważyłem, że luz na wale jest zdecydowanie mniejszy od innych przypadkow. Dzisiaj potwierdzę czy wymienili mi torsena.
Zauważyłem wczoraj, że jeden przegub przy skrzyni ma już chyba luz.
Ktoś się spotkał z tym żeby dwumasa dawała efekt luzu na układzie napędowym?
CZYSTA FURA JEŹDZI SZYBCIEJ!!!
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
TRAKTUJ LEWY JAK KIBEL. MUSISZ? WCHODZISZ, ROBISZ, WRACASZ.
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2019-07-09, 00:33
- Lokalizacja: Katowice
- Płeć:
- Kontakt:
Podporę wału oglądałeś ?Dawcio05 pisze:vegetagt, sprawdzałem nie widać luzów, znajomy wymieniał wszystkie tuleje ławy itd. i też mu to występuje...
Dwumasa też może dawać podobne objawy, moje 1.8t AEB miało własnie taki problem, uderzenie pod autem przy dodawaniu/odejmowaniu gazu i zmianie biegów.
Zmieniłem na jednomas z Valeo z całym kompletem sprzęgła i pomogło. Choć jest trochę więcej drgań na budzie, ale do przeżycia spokojnie.
Tyle ,że mój dwumas był w stanie agonalnym.