Cześć wszystkim

Jesteś Nowy ? Daj nam znać :) i pokaż swój samochód

Moderatorzy: buba, Mod-Team

RobertZ1993
Posty: 74
Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Kontakt:

Cześć wszystkim

Post autor: RobertZ1993 »

Cześć!

Zarejestrowałem się jakiś czas temu, szukając info nt. eSek, do tej pory tylko przeglądałem forum, ale uznałem że chyba czas najwyższy się przywitać.

Mam na imię Robert, pochodzę z Kielc, obecnie poruszam się A3 8P Sportback 2.0TDi PD (BMN) DSG po Stage1, jednak długo to już nie potrwa, zaczynam poszukiwania eSy ;)

Pozdrawiam
mistrzu.wodzu
Posty: 31
Rejestracja: 2019-01-19, 20:51
Lokalizacja: B-B
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mistrzu.wodzu »

Witaj.
Jakiej eSki szukasz?
RobertZ1993
Posty: 74
Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobertZ1993 »

Miała być S4 B5, ale chyba jeszcze nie jestem na nią gotowy... wałkowane na forach na okrągło tematy napinaczy łańcucha, padających sprężarek, kilometrów wężyków vacuum i konieczności rwania motoru z budy przy nawet niezbyt skomplikowanych czynnościach trochę mnie odstraszyły. Poza tym ilość "zombie S4'ek", na które się natknąłem szukając auta 1,5 roku temu była porażająca, te za 30k potrafiły być w tak samo agonalnym stanie jak te za 15k.

Obecnie szukam S3 8L, budżet na auto nieprzekraczalne 30k ;)
WojtasTaba
Posty: 341
Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: WojtasTaba »

Cześć ;)
Jeśli nie czujesz się na siłach z 2.7 bit to faktycznie 8L to bardzo dobra alternatywa.
Co prawda z wężykami bywają też przeboje, napinacz jest właściwie taki sam, sprężarka tak samo potrafi skisnąć jak każda, to jednak wszystko dzieje się w mniejszej skali i nie trzeba tachać silnika :)
RobertZ1993
Posty: 74
Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobertZ1993 »

WojtasTaba, trafiłeś w sedno :D
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Zgadzam się 30k to za mało na S4 B5. Mam wielką nadzieje, że te trupy poniżej 30k wkońcu znikną z rynku.
RobertZ1993
Posty: 74
Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobertZ1993 »

emay, najwyższy czas na nie...

Cóż poradzić, sytuacja rynkowa wygląda jak wygląda, niskie ceny sprawiły, że stały się dostępne dla pospolitych dożynaczy, którym w głowie jedynie upalanie, a jak przyjdzie do inwestycji, to najlepiej przypudrować syfa i puścić dalej, póki jeszcze jeździ. Co prawda, problem ten dotyczy większości szybkich aut, które drastycznie staniały i stały się powszechnie dostępne, jednak konstrukcja S4 B5 szczególnie potrafi odbić brzemię na nieświadomym nabywcy.
Awatar użytkownika
GBT
Posty: 49
Rejestracja: 2018-02-04, 18:09
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GBT »

S3 pogrzebana robi robote i nie ma strat takich jak w quattro ale w zakretach uważaj.
Ja akurat miałem miałem do czynienia ze wszystkimi samochodami co wymieniłeś 8l, 8p oraz b5 i uważam, że przesiadając się z8p na 8l kierowniczo i zawieszeniowo możesz być zaskoczony.

przesiadając sie z diesla na uturbioną gasoline zobaczysz swoje ździwienie odkrywając, że powyżej 4 tys obr coś jest/a wręcz wszystko się zaczyna :mrgreen:
RobertZ1993
Posty: 74
Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobertZ1993 »

GBT pisze:...przesiadając się z 8p na 8l kierowniczo i zawieszeniowo możesz być zaskoczony...
Pozytywnie czy negatywnie? ;)
GBT pisze:...przesiadając sie z diesla na uturbioną gasoline zobaczysz swoje ździwienie odkrywając, że powyżej 4 tys obr coś jest/a wręcz wszystko się zaczyna...
Spodziewam się, że może być delikatny szok, oczywiście na plus :D miałem w przeszłości narwane auto (tyle, że FWD), Corsa B z C20XE (2.0 16v 150KM), w takiej budzie robiła niezły przeciąg :D chcę wrócić nieco do dawnych czasów i mam nadzieję, że S3 mnie nie rozczaruje, a będzie wręcz przeciwnie ;)
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Pamiętajcie że s3 8l ma haldex I generacji i lepiej sobie zamontować sterownik bo inaczej to zachowuje się jak chce.
Awatar użytkownika
GBT
Posty: 49
Rejestracja: 2018-02-04, 18:09
Lokalizacja: Krakow
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GBT »

najgorsze jak w trakcie wali z zakrętem, jak włączy się haldex, musisz walczyć też z autem
RobertZ1993
Posty: 74
Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobertZ1993 »

emay, pierwszy zakupem zaraz po pakiecie startowym będzie insert ;)
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Jakies dziwne rzeczy opowiadacie :-)
mam.trzecia s3 8l i jedynie dziwne zachowanie to jak w ciasnym zakrecie.na.1,2 kopniesz ze.sprzegla i koksujesz ,ciezko wyczuć i pujsc bokiem ,przy normalnej,szybszej jezdzie bardzo.natyralny napęd i zawsze polecam te auta bo.jak.za te $$ nie.maja za duzej konkurencji na rynku wtórnym

Btw.Witamy 👍☺
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
RobertZ1993
Posty: 74
Rejestracja: 2018-08-16, 07:59
Lokalizacja: Kielce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RobertZ1993 »

16vg60, miło Pana widzieć, znamy się już z GSiKlub'u i A3-Club'u :D
BTW. poszło do Ciebie PW na A3-Club'ie, jak możesz to zajrzyj w wolnej chwili ;)
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Siema,siema :-D
Pamietam nick i widze ze kolejna osoba z gsi przesiada sie do s3/s4 :-D

Zaraz odpisze ;-)
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
ODPOWIEDZ