Problem z odpaleniem auta S4 B5

Moderatorzy: buba, Mod-Team

PowerV6
Posty: 80
Rejestracja: 2018-03-06, 13:21
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Problem z odpaleniem auta S4 B5

Post autor: PowerV6 »

Witam,

Dziwny problem mam z moja esą

Auto czasami nie chciało zapalić niezależnie zimny czy ciepły. Zł

Łapal tak jak by paliwa nie dostawał. Wymienione było czujniki temp, czujnik położenia walu, przekaźnik pompy paliwa.

Dzisiaj znów nie chciał zapalić więc odlaczem wąż od listwy wtryskowe i sprawdziłem czy w ogóle podaje paliwo pompa .... A więc podaje i w dodatku silnik odpalił ale od razu zgasilem. Teraz podłączyłem wąż do listwy wtryskowe i próbując odpalić dalej lipa...
Następnie odpiąlem kostkę przy pompie paliwa i auto od strzała zapalilo.

Jaka może być przyczyna ? Na powietrze może będę jeździł ;D
GAVI's
Posty: 128
Rejestracja: 2017-07-03, 11:53
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GAVI's »

A świece "zimne" z RS'a? Umnie jak jest chłodniej zaczął palić słabiej po przejściu na RSowe świeczki :-/
PowerV6
Posty: 80
Rejestracja: 2018-03-06, 13:21
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PowerV6 »

Mam oryginały s4
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

u mnie tez czasami jest cyrk problem nie znaleziony, u mnie na 100% to nie brak paliwa
PowerV6
Posty: 80
Rejestracja: 2018-03-06, 13:21
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PowerV6 »

Zamówiłem regulator ciśnienia i 2x zaworek zwrotny na listwie wtryskowej ( te zielone )

Dam znać czy coś się zmieni

Dziwne jest to że jak nie ma ciśnienia w układzie ( odłączona pompa paliwa ) to silnik odpala
GAVI's
Posty: 128
Rejestracja: 2017-07-03, 11:53
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: GAVI's »

To zaworki zwrotne zamontuj odwrotnie :lol:
PowerV6
Posty: 80
Rejestracja: 2018-03-06, 13:21
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: PowerV6 »

GAVI's pisze:To zaworki zwrotne zamontuj odwrotnie :lol:
Zapamiętam :lol:

[ Dodano: 2018-11-29, 08:43 ]
Po wymianie dalej to samo. Ale co odkryłem, jak jest poza połowę baku to zawsze odpala bez problemów a jak jest już poniżej połowy to czasami jest problem.

Jakieś sugestie :D ?
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

u mnie kiedyś w B5 też czasem nie chciała odpalać, potem czasem odpalała a potem wymieniałem pompę paliwa przy -10 na dworze z zalanym na 3/4 zbiornikiem...
od tamtego czasu nie było żadnych problemów z odpalaniem

może wężyk w baku pęknięty i jak jest w powietrzu to przecieka na tyle łatwo, że brakuje paliwa, a jak zanurzony to jest lepiej?
może powrót jest jakiś zjebany i za duze ciśnienie jest? - daj powrót z listwy wężem do wiadra i zobacz co się będzie działo... możesz też podłaczyć na chwilę przez trójnik od strony ciśnienia, że by go przepłukać...
ODPOWIEDZ