Głowice 2.4 regeneracja

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Głowice 2.4 regeneracja

Post autor: mylek »

Kupiłem głowice od 2.4 do 2.7. Dałem profilaktycznie do sprawdzenia do zakładu regenerującego głowice. Stwierdzili 5 lekko skrzywionych zaworów chyba 3 wydechy i dwa dolotowe. Proponują dać jakieś zamienniki po 30zł za które ręczą. Bawić się w to czy tylko oryginał? Ile kosztują oryginalne w ASO i jak ogólnie z ich dostępnością? Silnik planuję na 500-550KM.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Wdg mnie znalesc glowice za grosze tutaj seryjne ( na pewno maja chlopaki ) i przerzucic zawory z 2,7 .
Obrazek
Awatar użytkownika
mylek
Posty: 227
Rejestracja: 2014-11-12, 16:37
Lokalizacja: Kłaj
Kontakt:

Post autor: mylek »

Daniel masz jakieś zawory z 2.7? :-)
Głowice kupiłem za grosze z napinaczami, czujnikami itp., więc i zawory mogę dokupić a budżet całej zabawy będzie dalej dobry.
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Daj ogloszenie w kupie na pewno chlopaki tutaj maja jakies glowice z np jednym cylindrem pogietym i leza i im graca. ja mialem kiedys takie ale koledze sprezentowalem bo byly mu potrzebne.
Obrazek
Awatar użytkownika
Flyer
Moderator
Posty: 1651
Rejestracja: 2010-04-26, 16:48
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Flyer »

Ja mam do wzięcia głowice OEM, wałki, zawory sa spoko.
Awatar użytkownika
RADEK1985
Posty: 227
Rejestracja: 2011-11-29, 19:37
Lokalizacja: OSTROŁĘKA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RADEK1985 »

jak juz montujesz zawory z 2.7 to i zamontuj sprezyny i talerzyki od 2,7
dbojar
Posty: 50
Rejestracja: 2010-09-11, 22:51
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: dbojar »

RADEK1985 pisze:jak juz montujesz zawory z 2.7 to i zamontuj sprezyny i talerzyki od 2,7
Jest jakaś różnica?
Same zawory się różnią? Według katalogu IC są te same....
kurpiu
Posty: 813
Rejestracja: 2011-08-17, 23:12
Lokalizacja: ozorków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurpiu »

Sa inne. Zamki na zaworach sa w innych miejscach z tego co pamietam.
FB; Gekon garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Modyfikacje mechaniczne.
Hamownia 4x4
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

Panowie stałem się szzesliwym posiadaczem głowic z 2.4 o numerze 078103373AH i teraz pytanko : planuje 500+ na turbinach rs6 i zastanawiam się nad zaworami czy zostawiac te co są od 2.4 czy kombinować z nowymi lub od 2.7, supertech chyba odpada z racji kosztów, chyba że nie muszą być sodowane bo sztuka od supertecha kosztuje ponad 200zl. Z 2.7 zawory ciężko trafić w dobrym stanie, mierzyłem jedne i były poza tolerancja na trzonkach.
Co zrobić przy tej głowicy napewno o prowadnice i uszczelniacze, docieranie zaworów i planowanie. Mam natrysk oleju na walki czyli ta magistrala olejowa, gdzie dawaliscie swoje dekle do frezowania ?? ktoś poleci jakiegoś majstra ?
s4 b5 avant
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

AdrianBit, oddaj do Wepsow
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

A gdzie to ? :mrgreen:
s4 b5 avant
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Stara Iwiczna

[ Dodano: 2018-07-09, 21:30 ]
http://www.weps.pl/
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

dziękuję bardzo,a w kwestii zaworow masz jakiś pomysł wiem ze dużo jest napisane, ale wole to zrobić raz a dobrze
s4 b5 avant
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

AdrianBit, jezeli glowice chcesz zrobic raz a dobrze to zrob je kompleksowo.
ODPOWIEDZ