jak nie drutujez to trzba bylo kupic nowy a nie regenrowac stary ktory teoretycznie jest nierozbieralny (jak wiekszosc rzeczy teraz) To jakie szczotki zastosuje
(i w ogole uda mu sie dostac w tym kraju) ma male znaczenie oby wymiar sie zgadzał, zuzycie rok czy 3 jest moim zdaniem malo istotne jezeli nie ma innej mozliwosci
Audi A6 C5 2.7T uszkodzony czujnik temp
-
WojtasTaba
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
Idąc tym tropem powinno się kupować nowe auto z salonu.
Solidna i dokładna naprawa to dobry kompromis.
Ludzie, którzy robią jedną, dwie, dziesięć rzeczy, które wytrzymują rok - trzy później sieją zamęt, że to kiepskie auta, bo wciąż wkładają pieniądze, a one co rusz wciąż się psują. Dlatego kompletnie nie popieram takich półnapraw, ale ostatecznie i tak każdy zrobi to co będzie chciał.
piotr148 - swoją drogą myślisz, że grzanie się Twojej motorowni jest spowodowane tylko tym wentylatorem? Tak naprawdę, w praktyce to on jakiegoś wielkiego szału to nie robi. Przyjrzyj się czy coś jeszcze Twojej furze nie dolega.
Solidna i dokładna naprawa to dobry kompromis.
Ludzie, którzy robią jedną, dwie, dziesięć rzeczy, które wytrzymują rok - trzy później sieją zamęt, że to kiepskie auta, bo wciąż wkładają pieniądze, a one co rusz wciąż się psują. Dlatego kompletnie nie popieram takich półnapraw, ale ostatecznie i tak każdy zrobi to co będzie chciał.
piotr148 - swoją drogą myślisz, że grzanie się Twojej motorowni jest spowodowane tylko tym wentylatorem? Tak naprawdę, w praktyce to on jakiegoś wielkiego szału to nie robi. Przyjrzyj się czy coś jeszcze Twojej furze nie dolega.
-
WojtasTaba
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:

