pełnym butem
pełnym butem
tak to wychodzi z fizyki, pełnym butem pod 200, odpuszczam gazu i zaczyna lepiej iść
jak sobie z tym radzicie?
jak sobie z tym radzicie?
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
-
WojtasTaba
- Posty: 341
- Rejestracja: 2018-01-30, 16:48
- Lokalizacja: Olsztyn
- Płeć:
- Kontakt:
interpunkcja jest
jadę na 100%, zbliżam się do zakrętu, lekko ujmuję "gazu"czyli przymykam przepustnicę, auto zaczyna przyśpieszać
z fizyki wraz ze wzrostem prędkości przepływu powietrza maleje ciśnienie mierzone, przymykając przepustnicę spiętrzam powietrze co "widzi" map, i dolewa paliwa
tylko co w tym momencie robi kurka maf? przecież wraz z przymknięciem przepustnicy teoretycznie zmniejszyłem ilość powietrza
poprawiłem się?
jadę na 100%, zbliżam się do zakrętu, lekko ujmuję "gazu"czyli przymykam przepustnicę, auto zaczyna przyśpieszać
z fizyki wraz ze wzrostem prędkości przepływu powietrza maleje ciśnienie mierzone, przymykając przepustnicę spiętrzam powietrze co "widzi" map, i dolewa paliwa
tylko co w tym momencie robi kurka maf? przecież wraz z przymknięciem przepustnicy teoretycznie zmniejszyłem ilość powietrza
poprawiłem się?
piesek kiwa głową na podszybiu
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia :D
ja mam przynajmniej 3 auta, które przy "częsciowym depnięciu" idą lepiej, niż z gazem w desce.
I chyba każde z nich (a przynajmniej 2 sztuki, bo do 3ciego nie mam danych) zaniża odczyt mafu.
Z takich luźnych przemyśleń, to przy pełnym bucie nie każde auto koryguje na bieżąco po lambdzie. Nie wiem jak audi z 2.7.
I chyba każde z nich (a przynajmniej 2 sztuki, bo do 3ciego nie mam danych) zaniża odczyt mafu.
Z takich luźnych przemyśleń, to przy pełnym bucie nie każde auto koryguje na bieżąco po lambdzie. Nie wiem jak audi z 2.7.
modek pisze:interpunkcja jest![]()
jadę na 100%, zbliżam się do zakrętu, lekko ujmuję "gazu"czyli przymykam przepustnicę, auto zaczyna przyśpieszać![]()
z fizyki wraz ze wzrostem prędkości przepływu powietrza maleje ciśnienie mierzone, przymykając przepustnicę spiętrzam powietrze co "widzi" map, i dolewa paliwa
tylko co w tym momencie robi kurka maf? przecież wraz z przymknięciem przepustnicy teoretycznie zmniejszyłem ilość powietrza
poprawiłem się?
teraz chociaz wiadomo o co Ci chodzi
s4 b5 avant