n75

Moderatorzy: buba, Mod-Team

daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

n75

Post autor: daw2 »

Czy n75 z 1.8t podejdzie do 2.7?
Awatar użytkownika
Filip2121
Posty: 26
Rejestracja: 2017-02-22, 18:03
Lokalizacja: Wwa/Radom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Filip2121 »

Tak
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Takie pytanko odnosnie enki w rs4
Pierd... wezyk miedzy enka a prawa grucha(niech to chooj go zmienić :-x ),ogarnalem i dalej jest przeładowanie i wpada w tryp awaryjny 0,5b

Podmienilem enke z s3 8l(sprawna) bez zmian ,dalej lipa
sprawdzalem dzisiaj przy ilu sztangi sie uchylaja i wychodzi ze +- 0.5b

Jak skasuje blad i doj... z wyzszych obr.jest git,trzyma boosta ,zmienie bieg i jak ide ogniem nic sie nie dzije

Problem jak.z.niskich dokładam,zaczyna boosta budowac i zaraz odcina

Co tej k... dolega ze moze przeladowywac ,ta enka z s3 napewno sie zamienia z s/rsowa ,mial ktos taki problem ?

Pozdr.
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

może źle ustawione aktuatory i ma spory overboost, może coś przeoczyłeś :)
Obrazek
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

a jak odepniesz N75 i sie przejedziesz to ile trzyma ? jest 0.5 ?
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Nie nie jezdzilem z odpieta enka,robilem logi ,ale to jak jeszcze byl wezyk miedzy enka a wg uj...,bylem przekonany ze jak go zmienie to problem minie a to taki ch ... :mrgreen:

Moze i przeoczyłem ale teraz to najlepiej wyrwac chwasta i ogarnac to raz a dobrze usuwajac ten caly zbedny syf :-x


Kierwa tak dzisiaj na spokojnie dumalem i (lektura dla wytrwalych :mrgreen: )

Jak kupilem eresa to mial taki "bajer" (ktos sie z czyms takim spotkal ????),ze jak podpinalem tester i kasowalem jakies błędy to mial niższego boosta 1.0b ,trzeba bylo go popizdowac ostro i tak jakby sie adaptowal i bylo juz normalnie czyli 1.4b

Jeździłem tak pol roku i wszystko bylo git

We wrześniu pier... glowice i zakladalem z 2.4,a ze robilem to bez wyjmowania silnika to troche sie naszarpalem i tak mysle ze jak odchylalem na sile wydechowe z turbinami to juz w tedy ujebalem ten wezyk od n75 do gruchy bo...

Po zlozeniu glowic nie bylo juz tego ograniczonego doladowania po podpieciu testera tylko boost walilo zawsze od razu, nawet wiecej jak przed remontem bo 1.5/1.6b (tak jak teraz gdy go przeladowywuje )
Myślałem ze tak ma byc bo sie cos uszczelnilo po remoncie , troszke pojezdzilem tak ,w tryb awaryjny 0,5b nie wpadal,na kompie przeladowan nie bylo(chyba juz dokladnie nie pamietam )

Po krótkim czasie ujebalem sprzeglo i tak stal praaktycznie do wiosny ,po zrobieniu sprzegla juz za kazdym razem wali w awaryjny i tak teraz skojarzylem ze to przy glowicach narobilem.balaganu

Takie pytanie mi sie jeszcze nasuwa

Czy jak jezdzilem jakis czas z tym ujebanym wezykiem i walio bossta po 1.6b i nie bylo sterowania gruchami to cos moglo w sprezarach wyje...

Czy ktos spotkal sie w 2.7 ze po podpieciu kompa ppdaje nizsze doładowanie i jak go sie na trasie pokotluje na wyzszych biegach to dopiero adaptuje sie pod zadany boost ??


Na ta chwile zrobie jeszcze raz tes szczelnosci , logi i jutro dam od znajomego ori enke z 2.7,lub mbc na chwile podepne jak enka nie pomoże :roll:
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Pabler
Posty: 73
Rejestracja: 2015-06-28, 12:53
Lokalizacja: Dąbrowa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Pabler »

Jak dlamnie wygląda to jak jakaś nieszczelność, albo program dziwnie napisany tudzież pisanyjak była nieszczelność. Z własnego doświadczenia najlepiej wgrać serie ogarnąć wszystko i zrobić program.
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

a wężyk do n75 z dolotu masz sprawny ? moze tez urwany i nie ma czym sterowac
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

Czy ktos spotkal sie w 2.7 ze po podpieciu kompa ppdaje nizsze doładowanie i jak go sie na trasie pokotluje na wyzszych biegach to dopiero adaptuje sie pod zadany boost ??
Oczywiście.....ale jeśli to są tak duże skoki przy adaptacji, tzn. ze masz w cenzura rozjechaną mechanike. Prawdopodobnie trzeba by auto na nowo wystroić po tym co opisałeś
Obrazek
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

imhotet pisze:a wężyk do n75 z dolotu masz sprawny ? moze tez urwany i nie ma czym sterowac
Moze tak byc ,tylko nie ma jak tam.sie dostac:)

Najgorsze ze teraz kompletnie nie.mam czasu zeby cos.spr.pogrzebac :-x


pierdole ten smietnik ,to zjebana.konstrukcja i zeby cos zrobic,spr.to najlepiej go wyj... calego bo tak.to niewiele widac
Teraz sie bez niego obedzie wiec niech stoi do zimy ,bedzie troche czasu to go wyjme i zrobie porządek

Dupy daje ten caly syf z odmami i podcisnieniami ktory trzeba wyp... bo co.do.samej mechaniki to od dv,swiec,rewizji silnika,reg.turbin,wsio zrobione,zmienione na nowe
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Ja bym zaczął od szczelności i korekty softu bo przy wymianie głowic już powinieneś zrobić
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

szczelność na pewno, ale korekta softu po wymianie głowic ? po co... ? ECU sobie poradzi bez problemu, chyba ze soft zjebany od początku ;)
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

auto mam roku czasu ,wsio bylo ok.,kilkadziesiąt razy przyjmowalo po 250+ przez kilkanasie km.i nic sie nie dzialo,jak glowy byly zdjete zero sladu stukowego itd.,więc soft raczej nie najgorszy

Jak soft bede ruszal to gdy zmienię sprężarki na większe ,teraz nie ma potrzeby ...

Wczoraj miałem chwile i założyłem nowe ori n75 z s/rs4 i dalej to samo
Dalem sterowanie bezposrednio z ssacego do enki ,a nie ze sprezarek i tez dup...

Na koniec założyłem mbc i jest git :lol:, ustawilem sobie bezpiecznie na 1.2b(normalnie jest 1.4) i tak przejezdze do jesieni/zimy jak bede mial czas i wyjme motor ,no chyba,ze go wczesniej pośle na temten swiat :mrgreen:

Jak cos wyjdzie po drodze albo znajde problem dam znac,ma ta chwile temat wyczerpany :lol: :mrgreen:
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
ODPOWIEDZ