Moderatorzy: buba , Mod-Team
kenpachi
Posty: 346 Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: kenpachi » 2014-11-14, 10:18
Siemka,
Czy miałby ktoś z Was instrukcję jak wymontować środkowy tunel?
Brakowało mi podłokietnika, kupiłem i muszę zamontować, ale nie chcę niczego połamać ani pozrywać przewodów.
Pzdr.
cys
Posty: 157 Rejestracja: 2013-02-13, 07:00
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: cys » 2014-11-14, 11:52
Od strony kierowcy i pasażera masz pod zaślepkami dwie śruby(klucz 8) pod popielniczką i pod zaślepkami od góry 3 nakrętki 13, zdejmujesz osłone ręcznego, wypinasz gniazdo obd, trzymają je 3 małe zatrzaski, gniazdo wychodzi w dół, odpinasz zapalniczke,i tyle.
kenpachi
Posty: 346 Rejestracja: 2014-06-24, 10:52
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: kenpachi » 2014-11-14, 12:04
cys pisze: Od strony kierowcy i pasażera masz pod zaślepkami dwie śruby(klucz 8) pod popielniczką i pod zaślepkami od góry 3 nakrętki 13, zdejmujesz osłone ręcznego, wypinasz gniazdo obd, trzymają je 3 małe zatrzaski, gniazdo wychodzi w dół, odpinasz zapalniczke,i tyle.
Dzięki.
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2018-01-21, 16:54
Odgrzeje kotleta bo temat podobny.
Jak odkręcić podłokietnik od tunelu? Bo mam zestaw tunel+ręczny+podłokietnik i chcę odkręcić podłokietnik ale nie wiem jak
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Wojt3q
Posty: 794 Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Wojt3q » 2018-01-21, 16:59
Musisz zdemontować razem tunel i podłokietnik na 3 śruby jest przykre ony a pod samym podłokietniki co się reguluje chyba jest jeszcze jedna od dołu
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2018-01-21, 17:04
tunel z podłokietnikiem mam zdemontowany kwestia tylko rozłączenia tego zestawu a nigdzie, żadnej śruby nie widzę
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Wojt3q
Posty: 794 Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Wojt3q » 2018-01-21, 17:07
Wyślij zdjęcie na fb puściłem Ci wiadomość z nowego konta
OLI
Posty: 124 Rejestracja: 2012-08-13, 14:09
Lokalizacja: Santa Town
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: OLI » 2018-01-21, 18:53
Jest sruba od spodu stelazu ale zapomnij ze to rozdzielisz
mlot i walic w srube liczac ze gwint nie ucierpi
Filip2121
Posty: 26 Rejestracja: 2017-02-22, 18:03
Lokalizacja: Wwa/Radom
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Filip2121 » 2018-01-21, 19:37
niestety tak jak kolega OLI piszę, trzeba wybić. Można coś smarem psiknąć i w tym przypadku siła potrzebna :D miałem to u siebie za trzecim podejściem rozdzieliłem i nic nie ucierpiało. Powodzenia!
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2018-01-22, 08:54
Kurw* co to za gówno, nie chcę tego połamać. Próbuję z tym młotkiem
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
SID
Posty: 4747 Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: SID » 2018-01-22, 10:27
mi 1-dno na 5 udało się wyciągnąć (ten trójnóg od podłokietnika)
RRyb
Posty: 1151 Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: RRyb » 2018-01-22, 14:50
A sam element gdzie jest skóra da radę zdjąć?
[ Dodano : 2018-01-22, 14:50 ]
już zdjęty
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Masta_J
Posty: 686 Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:
Post
autor: Masta_J » 2018-01-22, 22:10
Brawoooo
Masta_J
`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN