witam. mam pytanko bo nie mogę odnaleźć tematu z tym związanego.
Będę zmieniał teraz skrzynie z DQT na EHW i chciałem zobaczyć jak wygląda tarcza i docisk.
Po odkręceniu docisku najlepiej będzie go wrzucić na prasę i cofnąć tą samoregulacje czy jak to tam się zwie i w jaki sposób to zrobić? Palcami pójdzie czy nie ?
Bo mam takie zjawisko że podczas ruszania szarpie sprzęgłem i nie wiem czy docisk krzywy czy może kewlar tak ostro łapie. Za wszystkie podpowiedzi dziękuje ;)
docisk RS4 b5
chodzi mi bardziej o to że po prostu szarpie mi budą jak ruszam , nie jakoś strasznie mocno ale jednak czuć. a jeśli chodzi o to czy klei to klei b.dobrze strzały z 6 tyś na suchym i nawet nie zająknie a mam 510+ Nm
szarpanie zaczęło występować po zmianie tarczy, nie cofnąłem tych sprężynek które ponoć za każdym razem się cofa . Może to od tego? NIe wiem... dlatego takie orientacyjne pytanie ;P
szarpanie zaczęło występować po zmianie tarczy, nie cofnąłem tych sprężynek które ponoć za każdym razem się cofa . Może to od tego? NIe wiem... dlatego takie orientacyjne pytanie ;P
-
przemek530d
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
dziwne ze w ogole ci dziala to sprzeglo, poloz docisk na prasie, wesprzyj i dobierz taka duza nasadke zeby weszla na sloneczko (tak jak lozysko oporowe pracuje) i prasuj.. tak z pol cm moze 1cm zobaczysz ze regulatory drgną, wtedy 2 plaskie srubokrety i je popchnij na maksa zeby sie zeszly, jedna reka trzymasz a druga odpuszczasz prasowanie 