Zakup AUDI S4 B8 3.0 TFSI
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
co do brania oleju, w 3.0tfsi nie ma problemu z za cienkimi pierścieniami olejowymi jak w 1.8/2.0,
zależy od oleju, jak miałem zalanego syftrola 5w30 (z takim kupiłem) co go popałowałem to minimalnie ubywało z mmi,
teraz mam penrite 5w40 i jest spokój
kumpel w polifcie miał zalanego motul 5w30 też mu minimalnie ubywało,
hamburgery zalecają do tego silnika 5w40, motor generuje duże temperatury więc jest raczej luźno spasowany, kto wie może jakiś millers 5w30 by podołał...
przed kupnem sprawdźcie sobie stan łańcucha rozrządu, na zimnym po nocy przy odpaleniu odczytać wychylenie kzfr, 0-2st jak nowy, 2-4st do wymiany, 4-6st do natychmiastowej wymiany (z analogi do 1.8tsi),
zależy od oleju, jak miałem zalanego syftrola 5w30 (z takim kupiłem) co go popałowałem to minimalnie ubywało z mmi,
teraz mam penrite 5w40 i jest spokój
kumpel w polifcie miał zalanego motul 5w30 też mu minimalnie ubywało,
hamburgery zalecają do tego silnika 5w40, motor generuje duże temperatury więc jest raczej luźno spasowany, kto wie może jakiś millers 5w30 by podołał...
przed kupnem sprawdźcie sobie stan łańcucha rozrządu, na zimnym po nocy przy odpaleniu odczytać wychylenie kzfr, 0-2st jak nowy, 2-4st do wymiany, 4-6st do natychmiastowej wymiany (z analogi do 1.8tsi),
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
to masz przebiegu więcej o jakieś 500km od mojej
o skrzynie bym się nie martwił na zapas, jeszcze niedawno uważano że tip jest bardziej wytrzymały od stronica (przy modzeniu 3.0tdi w b8), teraz robią po prawie 700Nm z stroniciem w dyszlach, co było nie do pomyślenia, po sofcie w tcu ofc
zrób program skrzyni (większe ciśnienie na sprzęgłach), będziesz spał spokojniej

o skrzynie bym się nie martwił na zapas, jeszcze niedawno uważano że tip jest bardziej wytrzymały od stronica (przy modzeniu 3.0tdi w b8), teraz robią po prawie 700Nm z stroniciem w dyszlach, co było nie do pomyślenia, po sofcie w tcu ofc
zrób program skrzyni (większe ciśnienie na sprzęgłach), będziesz spał spokojniej
0b5398009D Zestaw NaprawczyNorbi pisze:nie no internety znają sporo przypadków uszkodzenia tej skrzyni, ale jak na razie nie zgłębiłem tematu co dokładnie się wysrywa, nie chce na zapas się wkur....winner4 pisze:O skrzynię to bym się w ogóle nie martwił, myślę, że możesz spać spokojnie
0b5321371E Uszczelka
0b5315105TA Rurka olejowa
wht003379 O-RING
G052180A2 OLEJ
0B5325429E filtr.
+ ewentualne kodowanie
Sam zestaw naprawczy jakieś 1200-1500zł w ASO
Jak Cie znam to jakieś 4-6h roboty i masz zrobione
Trzeba by sprawdzić czy do twojej będą pasić numery

Dzięki stary. Na auto jeszcze muszę sporo poczekać i mam nadzieje ze powyższy zestaw szybko się nie przyda :)buba pisze:0b5398009D Zestaw NaprawczyNorbi pisze:nie no internety znają sporo przypadków uszkodzenia tej skrzyni, ale jak na razie nie zgłębiłem tematu co dokładnie się wysrywa, nie chce na zapas się wkur....winner4 pisze:O skrzynię to bym się w ogóle nie martwił, myślę, że możesz spać spokojnie
0b5321371E Uszczelka
0b5315105TA Rurka olejowa
wht003379 O-RING
G052180A2 OLEJ
0B5325429E filtr.
+ ewentualne kodowanie
Sam zestaw naprawczy jakieś 1200-1500zł w ASO
Jak Cie znam to jakieś 4-6h roboty i masz zrobione
Trzeba by sprawdzić czy do twojej będą pasić numery
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
to jest właśnie zestaw naprawczy na I fuckup stronica, ten przy 120tys km przebiegu,buba pisze:0b5398009D Zestaw NaprawczyNorbi pisze:nie no internety znają sporo przypadków uszkodzenia tej skrzyni, ale jak na razie nie zgłębiłem tematu co dokładnie się wysrywa, nie chce na zapas się wkur....winner4 pisze:O skrzynię to bym się w ogóle nie martwił, myślę, że możesz spać spokojnie
0b5321371E Uszczelka
0b5315105TA Rurka olejowa
wht003379 O-RING
G052180A2 OLEJ
0B5325429E filtr.
+ ewentualne kodowanie
Sam zestaw naprawczy jakieś 1200-1500zł w ASO
Jak Cie znam to jakieś 4-6h roboty i masz zrobione
Trzeba by sprawdzić czy do twojej będą pasić numery
ze zniżką 10% sam zestaw w aso ok 1100zł, za to np w midpatrs 2100

i kodować nawet nie trzeba, ew. błędy usunąć
tak teraz z innej strony. czy to jest fuck up czy niedbalstwo właściciela? Bo chyba fuck up wynika z grzania oleju/skrzyni przez to, że nie jest wymieniany olej wg wskazań producenta i machatronika pada.
czy narzekanie na dsg nie wynika czasem z faktu że ludziom szkoda wydać tysiaka co 50tys km na wymianę oleju w skrzyni i później takie są efekty?
czy narzekanie na dsg nie wynika czasem z faktu że ludziom szkoda wydać tysiaka co 50tys km na wymianę oleju w skrzyni i później takie są efekty?
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
raczej zaplanowana nieprzydatność, fuckup z fabryki
dlaczego z fabryki? bo auta wyprodukowane w 2013r też potrzebują tego zestawu naprawczego
przy wymianach oleju w skrzyni ta felerna wiązka też pada, jakieś zimne luty hgw
w sumie to się okaże dopiero w aucie które zrobi te 120tys po wymianie wiązki
na fb sportmile widziałem przypadek auta po "regeneracji mechatroniki" gdzie kowale tą ori felerną wiązkę w piekarniku naprawiali i nawet działało, chyba z rok...
dlaczego z fabryki? bo auta wyprodukowane w 2013r też potrzebują tego zestawu naprawczego
przy wymianach oleju w skrzyni ta felerna wiązka też pada, jakieś zimne luty hgw
w sumie to się okaże dopiero w aucie które zrobi te 120tys po wymianie wiązki
na fb sportmile widziałem przypadek auta po "regeneracji mechatroniki" gdzie kowale tą ori felerną wiązkę w piekarniku naprawiali i nawet działało, chyba z rok...