Błąd 17965?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

RAFIII
Posty: 37
Rejestracja: 2010-09-17, 07:08
Lokalizacja: SIEDLCE
Płeć:
Kontakt:

Błąd 17965?

Post autor: RAFIII »

Jak tylko przekroczę 0,5 bar to vag pokazuje:

17965 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża

na początku wywaliło jeszcze:

17956 - Zawór regulacji Turbo (TC) - otwarty obwód

po skasowaniu, delikatnie 0,5 bar i 17965 – co obstawiać N75 czy nieszczelność w dolocie a może actuatory? :?:
S4 2,7 BT 99r
///S4
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

EGT pasazer
RAFIII
Posty: 37
Rejestracja: 2010-09-17, 07:08
Lokalizacja: SIEDLCE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RAFIII »

"EGT pasazer" - możesz trochę wyjaśnić?
Dodam jeszcze, że wycięte są prekatalizatory i katalizatory + przelotowy wydech.
///S4
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Sonda od strony pasazera
RAFIII
Posty: 37
Rejestracja: 2010-09-17, 07:08
Lokalizacja: SIEDLCE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RAFIII »

17965 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża

sonda lambda czy czujnik EGT?
Zastanawiam się jak to sprawdzić? - czy od razu wymieniać :?:
///S4
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

EGT to tylko wymiana
RAFIII
Posty: 37
Rejestracja: 2010-09-17, 07:08
Lokalizacja: SIEDLCE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RAFIII »

Zrobiłem logi na kanałach 112, 115, 004 niestety mam komputer lit. C

http://vaglog.rtnet.pl/sawkor1_88790.html

oczywiście wywaliło błąd 17965 - widać na 115 - po przekroczeniu 0,6 bar tryb serwisowy i 0,3 bar.

Skasowałem błąd odłączyłem złącze elektryczne od N75 i po uruchomieniu silnika wywala od razu błąd 17956 tryb serwisowy i 0,3 bar. Zastanawiam się dlaczego nie wywaliło 17965?
Do "pełni szczęścia" jutro odłączę przewody podciśnienia idące do zaworów WG i zobaczę jakie błędy wywali.
Pytanie mam do "Papol" jak rozszyfrowałeś, że to jest uwalone EGT od strony pasażera - z opisu nie wynika, że to błąd EGT? (i tak już zamówiłem moduł u SID-a :lol: )
///S4
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Masz popieprzone cos z podcisnieniami/gruszkami przy sterowaniu WG turbin czy n75. Sprawdzic wezyki , szczelnosc gruch itp.
Obrazek
RAFIII
Posty: 37
Rejestracja: 2010-09-17, 07:08
Lokalizacja: SIEDLCE
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RAFIII »

Dzisiaj odłączyłem N75 od przewodów podciśnienia ( nie bardzo czaję dlaczego idą na trójnik i tak dwa razy - przecież regulacja jest jednym?) wywaliło błąd:
17963 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczony górny limit > regulator
po skasowaniu błąd:
17956 Zawór regulacji Turbo (TC) - otwarty obwód
po odłączeniu EGT 1:
17861 Czujnik temperatury EGRT 1, bank 1 - otwarty obwód, zwarcie do plusa
po odłączeniu EGT 2:
17865 Czujnik temperatury EGRT 2, bank 2 - zwarcie do plusa, otwarty obwód
PS: jak ładnie ładowało po odpięciu węży 1,2 bar i odpuściłem
Moim zdaniem to walnięty N75 lub zawory WG - jeden z dwojga - co o tym myślicie? :?:
///S4
omzig
Posty: 39
Rejestracja: 2014-12-23, 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: omzig »

Czy temat został rozwiązany? Mam ten sam błąd...
Kupię podsufitkę do A6 C5 avant bez szybra i podloge/wykładzinę czarną.
lukaszlsw
Posty: 73
Rejestracja: 2014-03-29, 19:26
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: lukaszlsw »

Pięcioletni odkop:) Błąd który N75? Połataj dziurawy dolot to problem zniknie, albo oddaj komuś kto ogarnia te motory to znajdzie przyczynę
omzig
Posty: 39
Rejestracja: 2014-12-23, 19:04
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: omzig »

5cio letni odkop ponieważ: 2.7 mam od miesiąca, vagina pokazała błąd 17965, teraz jest 0,5bara... A temat tutaj nie został zakończony/rozwiązany, więc po uj mam nowy zakładać. ;)
Kupię podsufitkę do A6 C5 avant bez szybra i podloge/wykładzinę czarną.
ODPOWIEDZ